دانلود نرم افزار رایگان

دانلود Adobe Audition CS5.5 v4.0 محبوب ترین تدوینگر صوتی


ادوبی همیشه جز بهترین ها در هر زمینه ای بوده ؛ اگر مایکروسافت به خاطر و ویندوز و آفیسش نبود مطمئنا امروز ادوبی را بزرگترین شرکت نرم افزار دنیا معرفی می کردند چرا که دست روی هر زمینه ای که می گذارد و نرم افزار طراحی و ارائه می دهد بهترین ها را روانه می کند ؛ فتوشاپ معروفترین نرم افزار ویرایش تصاویر ، Premiere معروفترین و یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش فیلم ، ادوبی آکروبات یکه تاز در دنیای اسناد PDF ، Indesign معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار نشر رومیزی و ده ها عنوان نرم افزار دیگر که همه اگر در صدر بهترین نرم افزارها قرار نداشته باشند جز حرفه ای ترین ها هستند. یکی از کارآمد ترین محصولات ادوبی که چندسالی است جزء محبوب ترین تدوینگر های صوتی محسوب می شود Audtion نام گرفته است. یک ویرایشگر صوتی بسیار حرفه ای و کارآمد با مجموعه ای از قابلیت های کوچک و بزرگ که همه را می تواند در انجام یک پروژه یاری دهد.
تمامی امکانات لازم برای ویرایش فایل های صوتی در این ابزار آماده شده است ؛ در بسیاری از رسانه های صوتی و تصویری معروف دنیا این محصول ادوبی را به عنوان اولین انتخاب خود معرفی کرده اند ؛ جالب است که Adobe Audition بسیار حرفه ای در مراکز آموزشی و حتی کتب درسی به عنوان نرم افزار پایه ای تدریس می شود چرا که هر چقدر هم که حرفه ای باشد برای آموزش های پایه ای می تواند جز بهترین گزینه ها باشد.
سازگاری با اکثرا تکنولوژِی های جدید ، فرمت های صوتی ، ورودی ها ، انواع خروجی ها و به طور کلی استانداردهایی که در رابطه با فایل های صوتی مورد استفاده قرار می گیرد جز کلیدی ترین خصوصیات این ابزار محسوب می شوند. اما به واسطه سازگاری های Adobe Audition با سخت افزارها سرعت عملکرد نرم افزار فوق العاده بالاست و زمان لازم برای Render کردن ها بسیار کم ؛ سازگاری کامل با دیگر محصولات ادوبی نظیر Premiere Pro و وجود صدها افکت صوتی جز مواردی هستند که دست کاربران حرفه ای را بازتر خواهند کرد. جدیدترین نسخه از این ابزار محبوب در ادامه مطلب قرار داده شده است تا شما کاربران عزیز پس از دریافت آن با خیالی آسوده به ویرایش فایل های صوتی خود بپردازید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Audition CS5.5 v4.0 :

- سازگار با جدیدترین تکنولوژی های صوتی


- شناسایی و سازگاری با فرمت های مختلف صوتی


- سازگار با صداهای چندکاناله و دالبی


- وجود تمامی امکانات لازم برای ویرایش موزیک ها


- سازگاری با پردازنده اصلی سیستم برای افزایش کارآیی نرم افزار


- هماهنگی با انواع ورودی ها


- ضبط صدا با بهترین کیفیت ممکن


- قابلیت گرفتن خروجی مختلف نظیر دیسک های صوتی


- وجود صدها افکت صوتی


- سازگاری با دیگر محصولات ادوبی نظیر Premiere Pro


- واسط کاربری جذاب اما ساده نرم افزار


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله

ویندوز محبوب 7

- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش موزیک ها FL Studio


همیشه یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب کاربران برای استفاده از نرم افزارها اهمیت ویژه ای دارد قابلیت های کلیدی آن است. نرم افزارهایی که قابلیت های بیشتری داشته و در مقابل از واسط کاربری جذابی هم بهره می برند که کمک می کند کاربر بتواند ساده تر به هدف خود دست پیدا کند محبوبیت بیشتری نیز دارد. این امر در مورد یک نرم افزار یا دسته خاصی از نرم افزارها محدود نمی شود بلکه همه نرم افزارهای موجود جهان در این موضوع یکسان خواهند بود. برای مثال ویرایش صداها چون کاری است که به صورت معمولی هرکاربری نمی تواند از عهده آن برآید نیاز به آموزش های خاصی است اما اگر واسط کاربری نرم افزاری طوری طراحی شده باشد که بتوان با صرف زمان کوتاهی تا حدودی به خواسته ها دست پیدا کرد آن وقت نرم افزار مورد نظر با توجه به قابلیت هایی که دارد محبوبیت بیشتری پیدا می کند.
اگر بخواهیم در همین زمینه مثالی بیاوریم باید نرم افزاری مانند FL Studio را ذکر کنیم که با داشتن یک محیط کاربری بسیار جذاب که تمامی منوها و قابلیت ها طوری کنار هم قرار گرفته اند که به راحتی می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد و دارابودن قابلیت های بسیار توانسته خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم افزار ویرایش موزیک و صدا مطرح سازد.
این نرم افزار قدرتمند قادر است تا با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج و با داشتن امکانات فراوان نظیر پلاگین های مختلف ، استفاده از نهایت کیفیت در خروجی ، قابلیت ذخیره سازی با فرمت دلخواه ، پشتیبانی از صداهای چندکاناله و قابلیت ذخیره سازی موزیک ها به صورت چندکاناله ، پشتیبانی از دالبی دیجیتال ، وجود ده ها افکت صوتی با موضوعات مختلف ، هماهنگی مثال زدنی با پردازنده های چند هسته ای برای پردازش هرچه بهتر صداها و ده ها قابلیت دیگر اشاره نمود.
FL Studio که نسخه 10 آن مدتی پیش ارائه شده است قادر است تا کاربران مبتدی را برای ویرایش حرفه ای موزیک ها یاری دهد. به هیچ وجه نیاز به آموزش خاصی نبوده و کاربر تنها کافیست اندکی وقت صرف کند تا بتواند با جای دقیق منوها ، نوع کارکردآن ها و چند مورد دیگر آشنایی پیدا کند ؛ همین مورد کافیست تا بتوان با استفاده از FL Studio بهترین و با کیفیت ترین ویرایش موزیک را انجام داد. نسخه ی جدید این نرم افزار را می توانید از سایت آسان دانلود دریافت کرده و با کرک آن به سادگی از تمامی قابلیت های آن بهره مند شوید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار FL Studio v10.0.2 :
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- واسط کاربری فوق العاده جذاب و حرفه ای
- پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی رایج
- پشتیبانی از صداهای چند کاناله در نرم افزار
- امکان ضبط صدا و یا دریافت از سیستم های صوتی دیگر
- ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه
- پشتیبانی از دالبی دیجیتال
- وجود ده ها پلاگین مختلف و قابلیت دریافت آن ها از سایت سازنده
- امکان بهره گیری از ده ها افکت صوتی با موضوعات مختلف
- هماهنگی مثال زدنی با پردازنده های چند هسته ای برای افزایش سرعت عملکرد نرم افزار
- قابلیت میکس همزمان 99 ترک و فایل صوتی
- سهولت در نصب و اجرا
- تهیه نسخه پشتیبان به صورت اتوماتیک از کارهای در حال ویرایش
- پلاگین های سازگار با پلتفرم 64 بیتی
- سرعت بالا در اجرای نرم افزار با توجه به حجم قابلیت ها
- سازگاری با نسخه هایم مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:نرم افزار ویرایش موزیک,ویرایش موزیک,
ارسال توسط Amir

دانلود Roxio Creator Pro 2012 کامل ترین بسته نرم افزاری برای رایت


نرم افزارهای متعددی هستند که برای رایت لوح های فشرده می توان از آن ها بهره برد. نرم افزارهای کوچک و بزرگی که معروفترین آن ها Nero نام دارد. Nero چند سالی است که حوزه فعالیتش را گسترش داده و امکانات فوق العاده ای را به بسته ی نرم افزاری اش اضافه کرد تا بتواند از هر گروه کاربر دسته ای را جذب کند و مطمئنا هم در این هدف موفق عمل کرده است چرا که حداقل 10 عنوان مختلف نرم افزاری را می توان در بسته های نرم افزار شرکت Nero مشاهده نمود. یکی دیگر از ابزارهایی که در این زمینه می تواند در کنار Nero قرار گیرد و حتی در مواردی مفیدتر هم باشد محصول Roxio است. Roxio Creator نرم افزاری فوق العاده کامل و قدرتمند در زمینه مدیریت لوح های فشرده است. یک نرم افزار چند رسانه ای فوق العاده تکامل یافته که ده ها قابلیت کلیدی دارد که هریک می تواند به عنوان نرم افزاری مجزا ارائه گردد. در مورد این ابزار به جز قابلیت رایت و امکانات مربوط به آن قابلیت هایی نظیر ایمن سازی لوح های فشرده برای جلوگیری از کپی رایت های غیر مجاز به صورت پیشرفته ، ساخت دیسک های صوتی به صورت حرفه ای با امکاناتی برای ویرایش فایل های صوتی ، ساخت دیسک های با کیفیت فوق العاده بالای HD با امکان پشتیبانی از دیسک های Blu-ray و امکانات متعدد دیگر اشاره نمود.
در مورد این بسته نرم افزاری همین بس که بسیاری از شرکت های سخت افزاری و سازنده انواع لپ تاپ ها به دلیل سازگاری فوق العاده این ابزار با انواع دیسک ها و Writer ها این بسته نرم افزاری را به کاربران پیشنهاد می دهند چرا که معمولا کمترین خرابی ها را در زمان رایت و ارائه خدمات بهتر به کاربر این ابزار از خود نشان داده است.
ساخت تصاویر سه بعدی یکی از امکانات فوق العاده مفید و جالب این ابزار به شمار می رود. ساخت اسلایدشو از تصاویر با امکان قرار دادن موزیک و متحرک سازی آن ها هم از امکانات مفید دیگری است که می توان با استفاده از آن خاطرات را به صورت دیجیتالی ثبت کرد. ویرایش فیلم ها به صورت نیمه حرفه ای ، ضبط فیلم از سرویس های آنلاین و یا به اشتراک گذاری کلیپ های تصویری میان دوستان به صورت آنلاین از دیگر بخش های چند رسانه ای Roxio Creator Pro به شمار می روند. سازگاری کامل این ابزار با پردازنده های جدید Intel و دو سازنده پردازنده های گرافیکی باعث شده سرعت عملکردها در بخش های مختلف نرم افزار بسیار مناسب باشد.
بخش موزیک این ابزار هم بسیار حرفه ای بوده و می توان به صورت تقریبا حرفه ای موزیک ها را هم مدیریت ، ویرایش و به اشتراک گذاشت. ساخت رینگتون برای گوشی های موبایل هم یکی از بخش های کارآمد در دسته موزیک است که می تواند فوق العاده جالب و هیجان انگیز باشد. نسخه جدید و کامل Roxio Creator Pro به تازگی ارائه شده است. خوشحالیم جز اولین سایت های دانلود فارسی زبان هستیم که این بسته قدرتمند نرم افزاری را به شما کاربران عزیز معرفی کرده و به صورت کاملا رایگان در اختیارتان می گذاریم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Roxio Creator Pro 2012 :
- رایت انواع لوح های فشرده به تمامی شکل های ممکن
- سازگاری با انواع لوح های فشرده نظیر CD ، DVD و Blu-ray
- هماهنگی مثال زدنی با انواع Writer ها
- کمترین درصد خرابی در هنگام رایت لوح های فشرده
- بخش بندی بسیار کامل نرم افزار برای عملکردهای چند رسانه ای
- امکان ویرایش موزیک ها به صورت حرفه ای
- ضبط صدا و به اشتراک گذاری به شکل های مختلف
- امکان ساخت رینگتون برای گوشی های موبایل
- قابلیت تبدیل نوارهای کاست قدیمی به موزیک های دیجیتالی
- قابلیت ساخت تصاویر سه بعدی
- امکان ویرایش تصاویر به صورت نیمه حرفه ای
- ساخت اسلایدشو های جذاب
- ساخت تصاویر پانوراما
- امکان ساخت تقویم های زیبا با استفاده از تصاویر
- رایت لوح های فشرده تنها با چند کلیک ساده و با استفاده از Gadget ها
- سازگاری کامل با تکنولوژی های جدید در پردازنده های گرافیکی به سبب پردازش سریعتر
- ساخت دی وی دی فیلم با بهترین کیفیت ممکن به همراه منوهای فوق العاده جذاب
- ویرایش فیلم ها به صورت حرفه ای
- به اشتراک گذاری فیلم ها به صورت آنلاین
- ضبط فیلم از رسانه های آنلاین
- استفاده بسیار آسان از تمامی امکانات نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

دانلود بازی PES 2012 - نسخه دمو

بالاخره پس از یک سال اولین نسخه آزمایشی از بازی بسیار محبوب PES انتشار پیدا کرد. بازی فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای که در میان کاربران بسیار محبوب است. خوشحالیم جز اولین سایت هایی هستیم که این بازی را انتشار می دهیم. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد دمو بوده و محدودیت های بسیاری دارد و تا ارائه نسخه نهایی شاید فاصله زیادی داشته باشد اما می توان خط مشی کلی نسخه 2012 را مشخص نمود تا جواب این سوال داده شود که آیا Konami توانسته مشکلات نسخه های قبلی را برطرف کند و به محبوبیت و هوش مصنوعی بازی بیفزاید یا خیر.


آنچه در مورد این بازی از مدت های قبل صحبت شده مواردی بوده که نشان می دهد هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملا بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control خواهد توانست همزمان دو بازیکن را کنترل کند. بازیکی که صاحب توپ است و بازیکی که کاربر می خواهد به او پاس دهد.


مدافعان و دروازه بان به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده و اند حرکات آن ها در هنگام دفاع کاملا نزدیک به واقعیت است ؛ قابلیت هایی هم نظیر قرار گیری کاربر جای بازیکن ، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه هم امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تقریبا تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان ، چهره ها ، ورزشگاه ها ، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله ، دفاع ، دریبل و ... را فرا بگیرد.


در مورد تیم ها ، نام بازیکان ، تغییرات و نقل و انتقالات ، ورزشگاه ها و موارد دیگر Konami قول های فراوانی داده که همه به شکل صحیح خود قابل استفاده باشند. برای مثال نام بازیکنان کشور آلمان یا تیم های بوندسلیگا با نام صحیح درج شده باشند.


نسخه دمو با توجه به محدودیت هایش حجم فوق العاده کمتری نسبت به نسخه نهایی دارد که در پائیز امسال ارائه خواهد شد. این برای هواداران این بازی اهمیت زیادی دارد که آیا قول های Konami مبنی برای تغییرات فراوان به حقیقت پیوسته یا خیر! پیشنهاد می کنیم کاربرانی که از اینترنت پرسرعت بهره می برند این نسخه را دانلود کرده و مورد آزمایش قرار دهند و حداقل با تکنیک های بازی آشنا شوند تا زمان ارائه نسخه نهایی بیشتر فوت و فن های PES 2012 را فراگرفته باشند.



نام بازی:

PES 2012 Demo

پلتفورم :

PC

ژانر:

ورزشی

موعد انتشار:

2011

نوع فایل :

فایل نصبی

زبان: 

English

ناشر:

KONAMI

درجه بندی سنی :

+3

قابلیت آنلاین:

دارد

کرک :

نیاز نیست

حجم بازی :

1 گیگابایت

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 4 شهريور 1390برچسب:بازی pes 2012,pes 2012,
ارسال توسط Amir

دانلود رایگان بازی War Front Turning Point
نام بازی: War Front Turning Point
پلتفورم : pc
ژانر: Historic Real-Time Strategy Game
سال انتشار: 2007
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: cdv Software
حمایت توسط : Digital Reality
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه سالم و کرک شده بازی معروف و فوق العاده زیبای War Front Turning Point را برای کاربران محترم میهن دانلود آماده کرده ایم.این بازی جلوه ای دیگر از جنگ های جهانی را به تصویر می کشد.ناشر این بازی cdv Software و استودیوی سازنده آن Digital Reality هست. در ادامه شرحی کوتاه بر بازی War Front Turning Point داریم . بررسی روش های جایگزین در جنگ جهانی دوم به شیوه ای نوین ، همراه با جلوه های فوق العاده زیبا در این بازی به چشم میخورد.در این بازی چهره ی واقعی تر هیتلر به نمایش گذاشته میشود.هر روزه هیتلر هزاران نفر را قتل عام میکند.گیمر در این بازی وظیفه هدایت و ساخت سلاح های تجربی و متناسب با آن زمان میباشد که در نوع خود بی نظیر میباشد.وسایل نقلیه ، سلاح های و جلوه های بصری در این بازی به جرات یکی از بهترین ها هست که در هیچ بازی دیگری دیده نشده است. پیش به سوی فتوح و کشور گشایی در یک محیطی کاملا جدید و علاوه بر فرماندهی  واحدهای موجود و خودی، باید از آنها مراقبت کرده و، مدیریت منابع و تحقیق در نمونه های جدید را هدف خویش قرار دهید.
دانلود رایگان بازی War Front Turning Point به هرماه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

دانلود بازی جدید TrackMania 2 Canyon
نام بازی: TrackMania 2 Canyon
پلتفورم : pc
ژانر: Arcade / Racing (Cars)
سال انتشار:2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English, Russian, German, French, Spanish, Italian, Portuguese, Hungarian, Dutch, Polish, Slovenian, Czech, Japanese
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft Entertainment
حمایت توسط : Nadeo
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بعد از مدت های شاهد ریلیز شدن یک بازی ریسینگ ماشین هستیم.این بازی فوق العاده TrackMania 2 Canyon نام دارد که در آگوست سال 2011 میلادی توسط کمپانی نام آشنای یوبیسافت منتشر و توسط استودیوی Nadeo ساخته و حمایت شد. Nadeo ساخته و حمایت شد.جالب است بدانید این بازی به نسبت کم حجم به زبان های English, Russian, German, French, Spanish, Italian, Portuguese, Hungarian, Dutch, Polish, Slovenian, Czech, Japanese منتشر شده است که بسیار تعجب بر انگیز میباشد.در ادامه شرحی بر این بازی دارم. TrackMania 2قسمت دوم از سری مسابقات محبوب است. مزیت های اصلی این پروژه از سری بازی های TrackManiaبالاترین پویایی واقع بینانه هست که در بازی به چشم میخورد.جالب است بدانید گرافیک این بازی نسبت به نسخه قبلی تغییر محسوسی کرده است.در بازی TrackMania 2جزئیات به شدت افزایش پیدا کرده است و امکانات بازی تا به چندین برابر تغییر کرده است.خطوط ویرایشگر این بازی به گیمر این اجازه را میدهد که اشیاء جدیدی را خلق کرده و در حقیقت یک مدل سازی سه بعدی در اختیار شماست.در این بازی بیش از 4 مد گیم وجود دارد .که پیشنهاد ما استفاده از مد splitscreen هست .
دانلود رایگان بازی TrackMania 2 Canyon به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

دانلود بازی Shaun White Skateboarding
.| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.

نام بازی: Shaun.White.Skateboarding-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانر: Sports
سال انتشار: August , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft Montreal
حمایت توسط : Ubisoft
درجه بندی سنی : pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر شاهد شاهکاری از کمپانی یوبیساف هستیم.این بازی Shaun.White.Skateboarding نام دارد که مدت زیادی از انتشار آن نمیگذرد که میهن دانلود نسخه سالم و کرک شده آن را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است.این بازی در نمایشگاه ای 3 سال 2010 میلادی به نمایش گذاشته شد و تحیر بسیاری از حضار در این نمایشگاه را سبب شد.شاید بتوان سبک بازی را دلیلی بر این رخداد دانست اما به جرات یکی از بهترین ژانر ها و گیم پلی ها در اختیار این بازی هست. پیچ و تاب های نوآورانه در ژانر اکشن، ورزشی شما را به هیجان میرساند. Shaun White Skateboarding تمام احساسات یک اسکیت برد را به ارمغان می آورد.این بازی مخاطبان خود را در رویای اسکیت برد غرق خواهد کرد.روند بازی به گونه ای میباشد که هیجانات گیمر را به اوج می رساند و به گفته سازندگان بازی احساس کسل کننده ای که در درون شما وجود دارد با این بازی رفع میشود !پلیر میتواند راه خود را اسکیت کند ،هر مسیری را که دلش بخواهد و دیدگانش خوشش آید ! رویاهای خود را در این بازی به سرانجام برسانید.موسیقی متن این بازی ، متناسب با ژانر و موضوعیت بازی هست که یکی از بهترین موسیقی متن را دارا میباشد.
دانلود رایگان بازی Shaun.White.Skateboarding به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 4 شهريور 1390برچسب:دانلود بازی Shaun White Skateboarding,
ارسال توسط Amir

دانلود DJ Studio Pro تجربه ای ساده برای ویرایش موزیک ها

 

میکس و ویرایش صدا هرچند به عنوان یک شغل مطرح بوده و بسیاری از آن به عنوان یک کار حرفه ای یاد می کنند اما بسیاری از کاربران مبتدی هم می توانند با کمی حوصله و دقت حداقل موزیک ها و فایل های صوتی خود را ویرایش کنند. DJ Studio Pro یکی از نرم افزارهایی است که می تواند کمک کند تا حتی کاربران مبتدی در این زمینه هم بتوانند کار میکس و ویرایش و تدوین فایل های صوتی را با انبوهی از قابلیت ها انجام دهند. این تدوین گر حرفه ای که امکان پخش و اجرای تقریبا تمامی فرمت های صوتی را هم داراست قابلیت ویرایش موزیک ها با تمامی ابزار لازم را به کاربران می دهد. محیط کاربری بسیار جذاب و زیبا و البته بهینه شده کمک زیادی می کند تا کاربران بتوانند راحت تر از آنچه فکرش را می کنند به تمامی گزینه ها دسترسی پیدا کنند.
وجود افکت ها و کلیپ های صوتی متعدد ، امکان از بین بردن نویز صدا ، هماهنگی با Playlist ها ، امکان اجرای فایل های صوتی موجود برروی دیسک های صوتی ، تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر و ده ها قابلیت دیگر امکاناتی هستند که DJ Studio Pro در خود جای داده تا کاربران را برای یک تدوین حرفه ای اما ساده یاری دهد. نسخه کامل این ابزار مفید آماده شده تا شما کاربران با دانلود این ابزار ساده و سبک نسبت به قابلیت ها ویرایش و تدوین فایل های صوتی را تجربه کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار DJ Studio Pro v9.0:

- ویرایش و تدوین فایل های صوتی

 

- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج

 

- ویرایش و تدوین با بهترین کیفیت ممکن

 

- وجود ده ها افکت و کلیپ صوتی

 

- قابلیت گرفتن خروجی با کیفیت و شکل دلخواه

 

- امکان از بین بردن نویز صدا ها

 

- استفاده بسیار آسان از نرم افزار

 

- پخش و اجرای موزیک ها

 

- تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر

 

- هماهنگی با فرمت های مختلف برای Playlist ها

 

- اجرای ترک های صوتی موجود برروی انواع سی دی های صوتی

 

- حجم بسیار مناسب نسبت به قابلیت ها

 

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله

ویندوز محبوب 7

- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

تبدیل فایل های صوتی با نرم افزار AVS Audio Converter



تبدیل فرمت های صوتی دلایل مختلف دارد اما نکته مهم این است که گاهی همین عمل هم اهمیت زیادی پیدا می کند ؛ برای مثال یک پلیر قادر نیست موزیکی که به یک فرمت خاص است را پخش کند و پخش موزیک هم بسیار با اهمیت است ؛ اینجاست که وجود نرم افزاری که بتواند کار تبدیل را انجام دهد بسیار مهم است. AVS Audio Converter نرم افزاریست که می تواند این کار تبدیل را به آسانی انجام دهد ، این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و با استفاده از یک سری امکانات کار تبدیل را به صورت حرفه ای انجام دهد. تبدیل همزمان چندین فایل صوتی ، قابلیت تغییر در کیفیت و خصوصیات اصلی فایل های صوتی ، امکان تبدیل فرمت M4B به دیگر فرمت ها و بالعکس که در iPod و iPhone مورد استفاده قرار می گیرند ، امکان ساخت رینگتون و همچنین اضافه کردن افکت های ساده از جمله خصوصیاتی هستند که در نسخه ششم از نرم افزار AVS Audio Converter به چشم می خورند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار AVS Audio Converter v7.0.1.477 :
- سازگاری با فرمت های مختلف صوتی
- امکان تبدیل بدون افت کیفیت
- قابلیت تبدیل فرمت M4B
- امکان ساخت رینگتون
- سرعت بسیار بالا در تبدیل
- قابلیت تغییر تگ فایل های صوتی
- امکان تبدیل همزمان چندین فایل
- امکان اضافه کردن افکت به فایل های صوتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

دانلود Bigasoft Audio Converter  مبدل قدرتمند فایل های صوتی


داشتن یک مبدل فرمت های صوتی یکی از مواردی است که بیشتر اوقات اکثر ما کاربران را درگیر خود خواهد کرد. گاهی پیش می آید که سیستم صوتی و تصویری خاصی قادر نیست بعضی از فرمت های صوتی را اجرا کند ؛ اینجاست که ما مجبور خواهیم بود تا یا سیستم صوتی و تصویری را تعویض کنیم و یا این که فرمت موجود را تبدیل نمائیم. راه اول که تقریبا عقلانی و به صرفه نبوده اما راه دوم تنها با کمی حوصله امکان پذیر می شود. Bigasoft Audio Converter از جمله مفیدترین نرم افزارهایی است که در زمینه تولید شده است. نرم افزار ساده و سبک که با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی امکان تبدیل آن ها را فراهم می کند. عملکرد ساده و سرعت بالا باعث شده تا این ابزار هم در میان کاربران بسیار محبوب گردد. تبدیل همزمان فرمت های مختلف صوتی ، امکان تبدیل فرمت های ویدئویی به فرمت های صوتی و همچنین عدم افت کیفیت در خروجی از جمله خصوصیاتی هستند که در نرم افزار Bigasoft Audio Converter به چشم می خورند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Bigasoft Audio Converter v3.3.21.4147:

- پشتیبانی از فرمت های صوتی رایج


- امکان تبدیل فرمت های ویدئویی به فرمت های صوتی


- قابلیت تنظیم کیفیت خروجی


- عدم کاهش کیفیت صدای خروجی نسبت به ورودی


- سرعت بالای نرم افزار در تبدیل


- سهولت در استفاده از نرم افزار و واسط کاربری ساده


- امکان چند تکه کردن یک موزیک


- تبدیل همزمان چند فایل صوتی


- امکان Pause و resume در هنگام تبدیل


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله

ویندوز محبوب 7

- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir
آخرین مطالب