دانلود نرم افزار رایگان

دانلود DJ Studio Pro تجربه ای ساده برای ویرایش موزیک ها

 

میکس و ویرایش صدا هرچند به عنوان یک شغل مطرح بوده و بسیاری از آن به عنوان یک کار حرفه ای یاد می کنند اما بسیاری از کاربران مبتدی هم می توانند با کمی حوصله و دقت حداقل موزیک ها و فایل های صوتی خود را ویرایش کنند. DJ Studio Pro یکی از نرم افزارهایی است که می تواند کمک کند تا حتی کاربران مبتدی در این زمینه هم بتوانند کار میکس و ویرایش و تدوین فایل های صوتی را با انبوهی از قابلیت ها انجام دهند. این تدوین گر حرفه ای که امکان پخش و اجرای تقریبا تمامی فرمت های صوتی را هم داراست قابلیت ویرایش موزیک ها با تمامی ابزار لازم را به کاربران می دهد. محیط کاربری بسیار جذاب و زیبا و البته بهینه شده کمک زیادی می کند تا کاربران بتوانند راحت تر از آنچه فکرش را می کنند به تمامی گزینه ها دسترسی پیدا کنند.
وجود افکت ها و کلیپ های صوتی متعدد ، امکان از بین بردن نویز صدا ، هماهنگی با Playlist ها ، امکان اجرای فایل های صوتی موجود برروی دیسک های صوتی ، تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر و ده ها قابلیت دیگر امکاناتی هستند که DJ Studio Pro در خود جای داده تا کاربران را برای یک تدوین حرفه ای اما ساده یاری دهد. نسخه کامل این ابزار مفید آماده شده تا شما کاربران با دانلود این ابزار ساده و سبک نسبت به قابلیت ها ویرایش و تدوین فایل های صوتی را تجربه کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار DJ Studio Pro v9.0:

- ویرایش و تدوین فایل های صوتی

 

- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج

 

- ویرایش و تدوین با بهترین کیفیت ممکن

 

- وجود ده ها افکت و کلیپ صوتی

 

- قابلیت گرفتن خروجی با کیفیت و شکل دلخواه

 

- امکان از بین بردن نویز صدا ها

 

- استفاده بسیار آسان از نرم افزار

 

- پخش و اجرای موزیک ها

 

- تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر

 

- هماهنگی با فرمت های مختلف برای Playlist ها

 

- اجرای ترک های صوتی موجود برروی انواع سی دی های صوتی

 

- حجم بسیار مناسب نسبت به قابلیت ها

 

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله

ویندوز محبوب 7

- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

تبدیل فایل های صوتی با نرم افزار AVS Audio Converter



تبدیل فرمت های صوتی دلایل مختلف دارد اما نکته مهم این است که گاهی همین عمل هم اهمیت زیادی پیدا می کند ؛ برای مثال یک پلیر قادر نیست موزیکی که به یک فرمت خاص است را پخش کند و پخش موزیک هم بسیار با اهمیت است ؛ اینجاست که وجود نرم افزاری که بتواند کار تبدیل را انجام دهد بسیار مهم است. AVS Audio Converter نرم افزاریست که می تواند این کار تبدیل را به آسانی انجام دهد ، این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و با استفاده از یک سری امکانات کار تبدیل را به صورت حرفه ای انجام دهد. تبدیل همزمان چندین فایل صوتی ، قابلیت تغییر در کیفیت و خصوصیات اصلی فایل های صوتی ، امکان تبدیل فرمت M4B به دیگر فرمت ها و بالعکس که در iPod و iPhone مورد استفاده قرار می گیرند ، امکان ساخت رینگتون و همچنین اضافه کردن افکت های ساده از جمله خصوصیاتی هستند که در نسخه ششم از نرم افزار AVS Audio Converter به چشم می خورند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار AVS Audio Converter v7.0.1.477 :
- سازگاری با فرمت های مختلف صوتی
- امکان تبدیل بدون افت کیفیت
- قابلیت تبدیل فرمت M4B
- امکان ساخت رینگتون
- سرعت بسیار بالا در تبدیل
- قابلیت تغییر تگ فایل های صوتی
- امکان تبدیل همزمان چندین فایل
- امکان اضافه کردن افکت به فایل های صوتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

منبع : www.AsanDownload.com

 

همه می دانیم که کمپانی Sony همیشه حرف اول را در زمینه صوت و تصویر زده است. هرکس بخواهد بهترین را انتخاب نماید ابتدا به سمت Sony می رود. تمامی وسایل صوتی و تصویری این شرکت قابل تحسین هستند.بد نیست بدانیم که سونی به جز این که در بحث سخت افزار پیشرو است ، دستی هم در ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا دارد. بی شک این نرم افزار ها هم پس از گذاراندن مراحل زیاد و با وسواس خاص سونی وارد بازارهای رایانه ای می شوند. یکی از این نرم افزارها که آفریده Sony Creatives Software می باشد به کاربران اجازه ویرایش فیلم ها را با بالاترین کیفیت می دهد Sony Vegas Movie Studio نام گرفته است. ابزاری بسیار کامل که با قابلیت های فراوان به کاربران سونی این مژده را می دهد تا فیلم های گرفته شده با هندی کم های این شرکت را مورد ویرایش قرار داده و با کیفیتی بسیار بالا در TV یا LCD های این کمپانی به تماشا بنشینند.
در این نرم افزار که  برای همه چه آنان که هیچ تخصصی ندارند و چه آنان که در این کار حرفه هستند مناسب است. بیش از 120 قابلیت هر کسی را وسوسه می کند تا هنر سونی را با چشمان خود لمس کند. در یک کلام می توان این طور بیان کرد که هرکاری کاربر بخواهد با محصول جدید سونی می تواند انجام دهد. این بسته نرم افزاری ضمن ویرایش فیلم ها ویرایش صداها را هم در دست می گیرد . ویرایشگر صداها هم نرم افزار نام آشنای سونی یعنی Sony Sound Forge است. خیال کاربران از بابت افکت ها و طرح های آماده هم راحت خواهد شد اگر بدانند که این مجموعه بیش از 500 افکت و طرح اماده نیز در خود جای داده است. از نظر کیفیت هم همین نکته کافی است که Blu-rey انحصاری سونی و انواع DVD ها با فرمت های مختلف به صورت کامل در این ابزار تعریف شده است و قابلیت پشتیبانی دارد. تمامی اعمال ویرایش به سادگی قابل انجام است و می توان به drag-and-drop اقدام به ویرایش نمود . نسخه دهم این نرم افزار فوق العاده کامل به تازگی ارائه شده که علاوه بر قابلیت های قبلی چندین و چند قابلیت جدید هم در این نسخه دیده می شود که می تواند به حرفه ای تر شدن ویرایش ها کمک زیادی کند. این نسخه بهینه تر شده و به واسطه همین بهینه سازی ها و سازگاری هایی که با GPU ها دارند باعث سرعت بخشی به عملکردهای نرم افزار شده است است. در این نسخه دو نرم افزار Sound Forge و DVD Architect هم به همراه نرم افزار نصب می شوند که هر کدام قابلیت های متعددی در زمینه ویرایش موزیک ها و ساخت منو برای دی وی دی ها دارند. این ابزار به خودی خود هم بسیار کارآمد هست اما با اضافه شدن دو ابزار دیگه تقریبا بی نظیر خواهد شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD Platinum v11.0 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- محیط کاربری بسیار جذاب و ساده
- پشتیانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری موجود
- سازگاری با نرم افزار بسیار معروف Freehand
- ترکیب بندی و جداسازی رنگ ها با بهترین حالات ممکن
- ویرایش صدا و تصویر به صورت همزمان
- انجام کارها با drag-and-drop
- استفاده از Wizard برای ساده شدن کار ویرایش
- آموزش های نرم افزار به اینتراکتیو
- ویرایش در طول مدت پخش مدیا ها
- پشتیبانی از کیفیت های مختلف همانند 4:3, 16:9 و ...
- پشتیبانی از فرمت های مختلف در یک کار ویرایش
- خروجی نرم افزار با بهترین کیفیت
- بیش از 500 افکت و طرح آماده
- استفاده از Undo و Redo به صورت نامحدود
- نمایش فایل های تصویری به صورت Fullscreen 
- پشتیبانی از دو فرمت بسیار معروف و رایج در DVD ها یعنی MPEG-1 و MPEG-2
- ساخت متون متحرک برای زیبا شدن عمل ویرایش
- ساخت کلیپ های صوتی با پلاگین های فوق العاده مناسب
- پشتیبانی از چند کاناله بودن صداها
- پشتیبانی از صداها با کیفیت های مختلف
- پنل برای ویرایش بالا یا پائین بودن صدا
- خارج کردن صداها از لوح های فشرده (عمل Rip )
- قابلیت تعمیر صداها
- پلاگین استفاده از DirectX
- بیش از 220 انیمشین دو بعدی و سه بعدی
- بیش از 350 افکت بسیار زیبا و سفارشی
- از بین بردن قرمز چشم در تصاویر و فیلم ها
- Capture تمامی فرمت های پشتیبانی شده از سوی نرم افزار برای شروع عمل ویرایش
- رایت لوح های فشرده با صورت های مختلف
- پشتیبانی کامل از فرمت Blu-rey که ساخت شرکت سونی و در اختیار این کمپانی می باشد
- آپلود فیلم ها بر روی سایت معروف Youtube
- آماده سازی فیلم ها برای انتشار در صفحات وب
- بیش از 1001 افکت صوتی
- همراهی نرم افزار Sony Sound Forge برای بهترین عمل ویرایش بر روی صدا
- ساخت منو هایی بسیار زیبا برای DVD ها
- ساخت اسلاید شو های حرفه ای با قابلیت رایت
- پشتیبانی از فرمت معروف swf
- پشتیبانی از لوح های فشرده به اصطلاح دو طرفه (Dual-layer)
- پشتیبانی از تمامی رایتر های موجود
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

دانلود Bigasoft Audio Converter  مبدل قدرتمند فایل های صوتی


داشتن یک مبدل فرمت های صوتی یکی از مواردی است که بیشتر اوقات اکثر ما کاربران را درگیر خود خواهد کرد. گاهی پیش می آید که سیستم صوتی و تصویری خاصی قادر نیست بعضی از فرمت های صوتی را اجرا کند ؛ اینجاست که ما مجبور خواهیم بود تا یا سیستم صوتی و تصویری را تعویض کنیم و یا این که فرمت موجود را تبدیل نمائیم. راه اول که تقریبا عقلانی و به صرفه نبوده اما راه دوم تنها با کمی حوصله امکان پذیر می شود. Bigasoft Audio Converter از جمله مفیدترین نرم افزارهایی است که در زمینه تولید شده است. نرم افزار ساده و سبک که با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی امکان تبدیل آن ها را فراهم می کند. عملکرد ساده و سرعت بالا باعث شده تا این ابزار هم در میان کاربران بسیار محبوب گردد. تبدیل همزمان فرمت های مختلف صوتی ، امکان تبدیل فرمت های ویدئویی به فرمت های صوتی و همچنین عدم افت کیفیت در خروجی از جمله خصوصیاتی هستند که در نرم افزار Bigasoft Audio Converter به چشم می خورند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Bigasoft Audio Converter v3.3.21.4147:

- پشتیبانی از فرمت های صوتی رایج


- امکان تبدیل فرمت های ویدئویی به فرمت های صوتی


- قابلیت تنظیم کیفیت خروجی


- عدم کاهش کیفیت صدای خروجی نسبت به ورودی


- سرعت بالای نرم افزار در تبدیل


- سهولت در استفاده از نرم افزار و واسط کاربری ساده


- امکان چند تکه کردن یک موزیک


- تبدیل همزمان چند فایل صوتی


- امکان Pause و resume در هنگام تبدیل


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله

ویندوز محبوب 7

- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

منبع : www.AsanDownload.com

با پیشرفت روز افزون رایانه ها و کشیده شدن آن به منازل و نفوذ هرچه بیشتر آن ها به زندگی اجتماعی و فردی افراد ، تقریبا تمامی اقشار جامعه کار با رایانه ها را تا حدودی قادر به انجام هستند. بچه ها بازی کردن را آموخته اند، دانش آموزان و دانشجویان برای انجام کارهای درسی خود از رایانه ها بهره می برند و بقیه افراد هم به نوعی در ارتباط با این ماشین ساخت بشر هستند. یکی از مواردی که امروزه کاربران زیادی درگیر آن هستند بحث استفاده حرفه ای و به نوعی استفاده از رایانه به عنوان شغل است.  همانطور که در اول این مطلب هم ذکر شد رایانه ها به همه جا قدم گذاشته اند. یکی از این موارد که به صورت کاملا حرفه ای از رایان ها و به خصوص نرم افزار ها بهره برده می شود استدیو های ویرایش صوت و تصویر است. بسیاری از کلیپ های صوتی و

تصویری

جذابی که در طول یک روز مشاهده می کنیم حاصل خلاقیت افرادی است که هم هنرمند بوده و هم اینکه استفاده از رایانه را برای انجام کارهای خود به صورت حرفه ای آموخته اند. استدیو های ویرایش تصاویر و افرادی که در آن ها مشغول به کار هستند همیشه از

نرم افزارهای

خاصی برای انجام کار ویرایش کمک می گیرند. ابزارهایی که با داشتن قابلیت های مناسب و کارآمد تدوینگران تصویر را یاری می کنند تا ذوق و سلیقه خود را به بهترین نحو ممکن پیاده نمایند. شرکت های بزرگ و معروفی هستند که

نرم افزار

های تدوین و ویرایش صوت و

تصویر

ارائه می کنند. Adobe ،Corel و Pinnaclesys از مشهور ترین آن ها هستند. اما نرم افزاری  وجود دارد که رغیبی بسیار قدرتمند برای تولیدات این شرکت ها به شمار می رود. این ابزار که 

Magix Video Pro X3

 نام دارد با دارا بودن قابلیت های فراوان لذت یک تدوین حرفه ای را به کاربر و تدوینگر می دهد.


این

نرم افزار

با محیط کاربری فوق العاده جذاب و انعطاف پذیرش متفاوت از هر نرم افزار دیگری عمل می کند. آنقدر حرفه ای طراحی شده است که کاربر نتواند برای کارکردن با

نرم افزار

بهانه ای بیاورد. نهایت کیفیت در صوت و تصویر در Magix Video Pro X3 گنجانده شده تا هرآنچه که برای یک کار فوق العاده لازم است گردآوری شود. Magix Video Pro X3 که از جدیدترین تکنولوژی ها در کار تدوین و ویرایش بهره گرفته کاربران را قادر می سازد تا فیلم های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتالی حرفه ای را مورد ویرایش قرار دهند. این ابزار تقریبا از تمامی فرمت های رایج موجود در صوت و تصویر پشتیبانی می کند. کیفیت های فوق العاده بالا Blu-ray ،HD DVD و ... در خروجی های نرم افزار قابل استفاده می باشد. پلاگین ها و افکت های فوق العاده جذاب و حرفه ای که در Magix Video Pro X3 جای دارد، دستان کاربر را برای ویرایش کاملا باز گذاشته و اجازه هر کاری را به تدوینگر خواهد داد. جالب است که افکت های سه بعدی هم در این نرم افزار وجود دارد. Short Key های متعددی برای استفاده آسان تر کاربر در

نرم افزار

تعریف شده اند. اما یکی از قابلیت های بسیار مهمی که بیشتر تدوینگران حرفه ای به آن توجه دارند چگونگی استفاده از کارت گرافیک و میزان فضایی است که از این کارت و در کل از یک

سیستم رایانه ای

اشغال می سازد. این ابزار با استفاده از جدیدترین متدها  نهایت سرعت را در کارآیی از خود نشان می دهد. با هماهنگ سازی بخش ها این ابزار همیشه سعی خواهد کرد کمترین میزان فضا را از GPU ، CPU و همچنین دیگر منابع سیستم اشغال نماید. این در حالی است که با همین اندک فضای اشغال شده توسط Magix Video Pro X3 هم بالاترین کارآیی حاصل خواهد شد. همه این قابلیت هایی که ذکر شد و در ذیل هم به  صورت کامل مشاهده خواهید نمود در جدیدترین نسخه از

Magix Video Pro X

3 گردهم آمده است و شما کاربر عزیز می توانید این ابزار را که بسیار هم گران قیمت است از سایت آسان دانلود به صورت

رایگان

دریافت نمائید.



قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX Video Pro X3 v10.0.5.22:

- محیط کاربری فوق العاده جذاب، حرفه ای و انعطاف پذیر


- استفاده از نهایت کیفیت در صوت و تصویر


- افکت ها و پلاگین ها متعدد و فوق العاده جذاب


- افکت های

سه بعدی

بسیار زیبا


- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در ویرایش و پردازش تصاویر


- امکان استفاده از تمامی قابلیت های لازم برای انجام اعمالی نظیر تغییر در رنگ، کیفیت، برش، کپی، چرخش و ...


- توانایی جداسازی رنگ ها به صورت کاملا مشخص


- پردازش تصاویر بدون کاهش کارآیی سیستم در عین سرعت بالای

نرم افزار

- Short Key  های متعدد برای افزایش سرعت عمل


- پشتیبانی از انواع لوح های فشرده


- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج موجود صوتی و تصویری


- پشتیبانی از دوربین های

فیلمبرداری

موجود


- پشتیبانی از فرمت های  AVCHD ،  DV VHS ،  HDV


- قابلیت قردادن تصاویر بر روی فیلم ها با پشتیبانی از فرمت محبوب PSD


- قابلیت Import کردن از انواع

دوربین ها

و دستگاه های مالتی مدیا قابل حمل


- قابلیت Export کردن به فرمت ها


- قابلیت رایت برروی انواع لوح های فشرده


- توانایی ساخت

فیلم های

دی وی دی


- وجود Keyframe برای افزایش دقت در کار تدوین


- شناسایی و قابلیت ویرایش

حرفه ای

صداها


- قابلیت از بین بردن نویز های موحود در صوت ها


- پشتیبانی از صداهای

حرفه ای

و با کیفیت فوق العاده Dolby Digital


- قابلیت خروجی گرفتن برای انواع موبایل با فرمت های MPEG-4/H.264/3GP با اعمال کیفیت فوق العاده بالا


- قابلیت آپلود مستقیم بر روی سایت های نظیر Youtube


- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله

ویندوز محبوب

7


- و ...


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد