دانلود نرم افزار رایگان

دانلود مستند سرعت زندگی DC Speed of Life 2010 BluRay 720p
مستند سرعت زندگی برای اولین بار به صورت کامل و با کیفیت BluRay 720p

مستندی زیبا، محصول شبکه دیسکاوری آماده دانلود برای شما عزیزان شده است.این مستند سرعت زندگی نام دارد.این مستند درمورد شکارچیان طبیعت و طعمه های آنهاست که تا به حال ،فیلمی به این زیبایی از هیچ شبکه مستندی ساخته نشده است.فرضیه ای که در سرعت زندگی نهفته است بسیار ساده است.تا همین اواخر بسیاری از رفتارهای حیوانات جذاب طبیعت ، آنقدر سریع اتفاق می افتادند که چشم انسان قادر به درک آنها نبود و علت رخ دادن این رفتارها از دست بشر خارج بود.باید از تکنولوژی مدرن و نوآوری در فیلمبرداری دیجیتال تشکر کرد که توانسته است امکاناتی در اختیار ما قرار دهد که زمان را بسیار آهسته و حتی متوقف کنیم.حال ما می توانیم لحظات باورنکردی در قلمرو حیوانات را به شکل زیبا مشاهده کنیم.
آیا دوست دارید دم مار زنگی را از نزدیک ببنید؟ به دیدار شکار کردن سوسمار بروید که چگونه با دم خود طعمه را به نازکی ورق کاغذ تبدیل می کند؟
پس این مستند را از دست ندهید
این مستند شامل سه قسمت به شرح زیر می باشد :
1-شکارچیان جنوب غربی
2- قاتلان آمریکای مرکزی
3- شکارچیان شرق آفریقا
کیفیت این فیلم به شرح زیر می باشد:
English | 3x~42min | H264 | 1280x720 | 29.97fps 4119 Kbps | AAC 5.1 48.0khz | 3.62

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

دانلود مستند بزرگترین کشتی مسافربری دنیا DC Worlds Largest Cruise Ship BluRay 720p

مستند بزرگترین کشتی مسافربری دنیا برای برای اولین بار با کیفیت BluRay 720p

برای علاقه مندان به مهندسی های پیشرفته ،

مستند

ی جذاب آماده کرده ایم


این مستند از سری مستندهای

Build it Bigger

محصول شبکه دیسکاوری می باشد..در دنیای امروز، هرکسی سعی می کند بهترین قایق را بسازد تا با آن در دریاهای آزاد به دور از مشغله های زندگی ماشینی ، به سفر بپردازد.


این مستند در مورد ساخت بزرگترین کشتی مسافربری دنیاست که در سال 2007 ساخته شده است.مهندسین بسیاری برای ساخت این کشتی غول پیکر زحمت کشیده اند.این کشتی ، به خواهر کشتی رویال کارائیبی در دریاهای آزاد معروف است


این

مستند

دارای دو قسمت می باشد.هر قسمت به صورت جداگانه آماده دانلود شده است


کیفیت این مستند به شرح زیر می باشد:


English | 42 Min | 1280 x 720 | x264 - 4000Kbps | 29.970fps | ACC - 384Kbps | 1.30 GiB



برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir
 دانلود فیلم مستند سیاره بشر Human Planet 2011 Season 1
فصل اول مستند Human Planet برای اولین بار با کیفیت عالی
پست آپدیت شد

زیرنویس فارسی اختصاصی میهن دانلود

تیم ترجمه میهن دانلود افتخار دارد زیرنویس فارسی تمامی این 8 قسمت را برایتان آماده کند.این زیرنویس ها به طور کاملا اختصاصی توسط مترجمین حرفه ای میهن دانلود تهیه گشته است

چند وقت پیش برایتان یک قسمت از

مستند

سیاره بشر را در سایت قرار دادیم و به دلیل استقبال شما عزیزان فصل اول این

مستند

که محصول سال 2011 شبکه BBC می باشد آماده کرده ایم.این مستند که در 8 قسمت تهیه شده است.قسمت  نهم این فصل هنوز برای دانلود در اینترنت پخش نشده است.


سیاره بشر یا

Human Planet

مستندی است که هیبت و عظمت و قدرت خداوند را در آفرینش این سیاره به ما نشان می دهد.در این مستند خواهیم دید که چگونه انسان با طبیعت خود رابطه برقرار کرده است. در قلمرو حیوانات، انسان ها موفق شده اند که خود را با شرایط محیط زیست بر روی زمین منطبق سازند.این قسمت ها شما را با دیدنی های سیاره ما از جمله قطب شمال، کوه ها، اقیانوس ها ، جنگلها ، علفزارها، صحراها ، رودخانه ها و حتی جنگل های شهری آشنا می سازد. در این

مستند

شما با تلاش انسان برای زنده ماندن با ساختن ساختمان های پیچیده و نیز ارتباط متقابل با حیوانات محیط اطراف خود مواجه می شوید.مستند سیاره بشر در 80 منطقه مختلف فیلم برداری شده است و داستانهایی را که تاکنون در تلوزیون پخش نشده است در این مستند بیان می شود.فیلم برداری با کیفت فوق العاده در روی خشکی و در زیر آب صورت گرفته است.


قسمت های این مستند به شرح زیر می باشد :


اقیانوس ها : Into the Blue
کویر : زندگی در کوره
قطب شمال : زندگی در اعماق یخ
جنگل ها : مردمان درختی
کوه ها: زندگی در هوای نازک
چمن زارها: ریشه های قدرت
رودخانه ها : دوست و دشمن
شهرها: بازمانده جنگل شهری


برای دانلود هر قسمت به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

دانلود مستند شیر تکاور The Lion Ranger 2011 BluRay 720p

  مستند شیر تکاور برای اولین بار با کیفیت BluRay 720p

با

مستندی

زیبا در مورد

سلطان جنگل

، در خدمت شما عزیزان هستیم. شیرها معمولا به عنوان حیواناتی خطرناک شناخته می شوند ، اما شخصی وجود دارد که بخشی از غرور آنهاست.Kevin Richardson شخصی است که در فاصله 30 مایلی از شمال Johannesburg زندگی می کند و توانایی عجیبی در برقراری ارتباط با شکارچیان خطرناک آفریقایی ( شیر ) دارد.وی بخشی از خانه خود را به منطقه حفاظت شده برای شیرها، پلنگ ها و یوزپلنگ ها اختصاص داده است.او قادر است با شیرهای زندگی کند ، با آنها بخوابد ، با آنها شنا کند ، توله های آنها را نوازش کند و حتی با

شیر

های نر نیز به کشتی گرفتن بپردازد.


Kevin Richardson با شیرهایی که او را به عنوان بخشی از غرور خود ، پذیرفته اند توانسته است ارتباط فوق العاده ای ایجاد کند ، اما اکنون پادشاهی شیر سفید ، که در آفرقا زندگی می کنند با مشکلات مالی مواجه شده و آینده شان در معرض خطر قرار گرفته است.


کیفیت این

مستند

به شرح زیر می باشد:


English | 00:45:03 | H264 | 1280x720 | 25.00fps 4853 Kbps | MP2 128 Kbps 48.0khz | 1.53 GiB



برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

مستند زمین مقدس Sacred Earth BluRay 720p

مستند زمین مقدس برای اولین بار با کیفیت BluRay 720p

برای علاقه مندان به مستند های طبیعت ، مستندی زیبا با کیفیت BluRay آماده کرده ایم.این

مستند

زمین مقدس نام دارد.


اگر می خواهید به زیبایی و قداست این زمین پهناور الهی پی ببرید ، حتما این مستند را نگاه کنید.در این مستند به جنوب غربی آمریکا سفر می کنیم.جایی که زیباترین صخره ها ، تپه ها و آبشارها در دل یک منطقه کویری ایجاد شده است..کافیست با دیدن این

فیلم

روح خود را به این زیبایی ها متصل کنید تا قدرت و عظمت پروردگار را در آن مشاهده نمایید


این مستند توسط Jan Nickman کارگردانی شده است.و صدای  Linda Hunt نیز ، به زیبایی این

مستند

افزوده است


کیفیت این مستند به شرح زیر می باشد:


English | 720p Blu-ray DD 2.0 x264 | MKV | AVC 1280x720 7573Kbps 23.976fps | AC3 192Kbps 2Ch 48KHz | 45min | 2.44GB



برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

دانلود مستند آیرتون سنا Senna 2010 BluRay 720p

مستند Senna برای اولین بار با کیفیت BluRay 720p

 

امروز باز هم با یک

مستند

ورزشی در خدمت علاقه مندان به مسابقات فرمول یک هستیم.کسانی که به اتومبیل سواری علاقه دارند ، حتما آیرتون سنا

Ayrton Senna

را می شناسند.این مستند در مورد این شخصیت برزگ دنیای اتومبیل رانی و مسابقات فرمول یک می باشد

 

آرتون سنا قهرمان نامی مسابقات فرمول یک اهل کشور برزیل و قهرمان سه دوره مسابقات فرمول یک است. او در جریان مسابقات سان مارینو در سال 1994 به شدت آسیب دید که منجر به

مرگ

او در بیمارستانی در بولونیا ایتالیا شد، او آخرین کسی است که در جریان مسابقات

فرمول یک

جان باخته است.

 

سنا حرفه ی رانندگی را با مسابقات کارتینگ در مسابقات خودروی چرخ باز در سال 1981 و قهرمانی در مسابقات فرمول سه بریتانیا در سال 1983 آغاز کرد.

 

سنا در برزیل جز یک قهرمان یک اسطوره ملی شناخته میشود.

 

کیفیت این

مستند

به شرح زیر می باشد:

 

1h 45mn | 720p BRRip | avi | 1280 x 720 | XviD @ 2391 Kbps | AC3 @ 640 Kbps | 2.24 GB



برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

۱. تصور کنید که هر لحظه می‌توانید یک طعمه باشید. روزی نمی‌گذرد که در مورد هک جدید نشنیده باشیم. با ۵۵۰۰۰ بدافزار جدید در روز، امنیت هیچگاه وقت استراحت نخواهد داشت.

 

۲. پیش از آنکه چیزی را پست کنید، فکر کنید. به روزرسانی Status، عکس‌ها، و کامنت ها می‌توانند جزییات‌ بیشتری از آنچه که می‌خواهید در دسترس عموم بگذارند. می‌توانید احساس سیاستمداری را که در تلاش است تا خود را معرفی کند، کنار بگذارید.

 

۳. از نظرسنجی‌هایی مانند «۲۵ چیز فوق‌العاده درباره شما» نتیجه خوبی به دست نخواهد آمد. از پاسخگویی عمومی به پرسشنامه‌هایی با جزییاتی مانند نام دقیق اجتناب ورزید، چرا که این نوع اطلاعات ممکن است توسط موسسات مالی برای رسیدگی به هویت شما استفاده شوند.

 

۴. چندین بار درباره برنامه‌های تحت وب که درخواست دسترسی به داده‌های شما (مانند عکس) را دارند، فکر کنید. امکان دارد که به گروهی ناشناخته اجازه ارسال ایمیل، ارسال پست به صفحه شخصی‌ و دسترسی به اطلاعات‌تان را در هر زمانی داده باشید.

 

۵. بر روی پیوندهای کوتاه شده که نمی‌دانید مقصد آن کجاست کلیک نکنید. تبهکاران اینترنتی اغلب پیوندهای دروغین ارسال می‌کنند با این ادعا که این پیوندها می‌توانند افرادی که از حساب کاربری‌تان دیدن کرده‌اند را به شما نشان دهند. پیوندهای نامعلوم را در ستون راست وب‌سایت Siteadvisor.com داخل باکس View a Site Report می‌توانید بررسی کنید.

 

۶. مراقب عناوین این چنینی، “LOL! Look at the video I found of you!” (خیلی جالب، ویدیویی که از شما پیدا کرده ام را ببینید) باشید، زمانیکه بر روی پیوند کلیک می‌کنید، پیغامی دریافت می‌دارید که می‌گوید برای دیدن کلیپ بایستی پخش کننده تصویری خود را ارتقا دهید، اما زمانی که برای دانلود آن تلاش می‌کنید، به جای پخش کننده تصویری، صفحه دروغین بدافزاری را که قصد ردگیری و سرقت داده‌های شما را دارد، نصب خواهید کرد.

 

۷. به هرچیزی که به نظر غیرمعمول می رسد یا احساس می‌کنید غیرعادی است مشکوک باشید. اگر یکی از دوستان‌تان عنوانی مانند «ما در کلمبیا گیر افتادیم و به پول نیاز داریم» ارسال داشت، آگاه باشید که‌ بیشتر پستی جعلی به نظر می‌رسد.

 

۸. از تنظیمات حریم خصوصی خود آگاه باشید. گزینه‌های با امنیت بیشتر را انتخاب کرده و هر چند وقت یک بار تغییراتی که می‌تواند پروفایل شما را در دسترس عموم قرار دهد، بررسی کنید.

 

۹. نرم افزارهای مبتنی بر موقعیت جغرافیایی مانند Foursquare، مکان دقیق شما را برای دیگران نمایان می‌کند. همین موضوع به تبهکاران اجازه می‌دهد تا دریابند که شما در خانه نیستید، بنابراین در انتشار این اطلاعات تجدید نظر کنید.

 

۱۰. از یک مرورگر آپدیت شده استفاده کنید. مرورگرهای تاریخ گذشته، ایرادات امنیتی بیشتری دارند.

 

۱۱. از رمزعبور و نام کاربری منحصر به فرد برای هر وب‌سایت استفاده نمایید. من طرفدار نرم افزارهای مدیریت رمزعبور هستم که می‌توانند رمزهای عبور امن را برای شما ایجاد و ذخیره نمایند.

 

۱۲. آدرس وب‌سایت را بررسی کنید تا اطمینان یابید که به وب‌سایتِ درست متصل شده‌اید. بنابراین اگر از صفحه‌ای در فیس‌بوک دیدن می‌کنید، به دنبال آدرس www.facebook.com در نوار آدرس باشید.

 

۱۳. مراقب هر پیغام، پست، یا پیوند مشکوکی در فیس‌بوک باشید. اغلب آنها درخواست اطلاعات حساب کاربری بیشتری از شما می کنند.

 

۱۴. اطمینان حاصل کنید که نرم افزار امنیتی شما به روز بوده و شامل ضدویروس، ضداسپم، ضد جاسوس افزار، یک دیواره آتش، و یک راهنمای ایمنی وب‌سایت (antivirus, anti-spyware, anti-spam, irewall, website safety advisor) باشد.

 

۱۵. به فکر خدمات محافظت در برابر سرقت هویت باشید. صرف نظر از اینکه چه اندازه شما مراقب هستید یا از هر سیستم امنیتی استفاده ‌می‌کنید، همواره شانس اینکه به طریقی هویت شما به خطر بیافتد، وجود دارد. شایسته است که یک سرویس محافظت در برابر سرقت هویتِ مناسب مراقب شما باشد.

 

مطالب مرتبط:

۹ تنظیم امنیتی که هر کاربر فیس بوک باید بداند 

افزایش امنیت فیس بوک با تایید ورود اس ام اسی (با پشتیبانی از شبکه موبایل ایران) 

۱۰ نکته مهم برای افزایش امنیت حریم شخصی در فیس بوک 

چگونه برای همیشه از شر اپلیکیشن های فیس بوک راحت شویم؟ 

چگونه قابلیت Places فیس بوک را خاموش کنیم؟ 

دزدی با استفاده از کنترل آپدیت های Status فیس بوک 

راهنمای تنظیمات حفاظت از حریم شخصی در گوگل پلاس - بخش اول

حفظ امنیت تویتر 




ارسال توسط Amir
دانلود Windows Password Remover v7.01 - نرم افزار حذف پسورد ویندوز

یکی از راه های حفاظت از اطلاعات شخصی و جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز و ناخواسته در کامپیوتر ایجاد یک رمز عبور برای

ویندوز

سیستم است. ولی در برخی مواقع ممکن است حتی خود شما نیز رمز ورود به سیستم خود را فراموش کرده باشید و به دنبال راه حلی منطقی برای این مسئله باشید.


Windows Password Remover

یک

نرم افزار

حذف پسورد حرفه ای ویندوز برای بازنشانی مجدد رمز عبور ادمین و کاربران است تا در مواقع ضروری که پسورد خود را فراموش کرده اید، بدون اینکه نیازی به نصب مجدد سیستم عامل داشته باشید، قادر به لاگین شدن در ویندوز باشید. این برنامه از تمامی نسخه های ویندوز مانند ویندوز 7، ویندوز ویستا، XP ،2008 ،2003 ،2000 و ... پشتیبانی می کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:مدیریت پسورد,خذف پسورد,
ارسال توسط Amir
دانلود DMZ: North Korea - بازی جنگ در کره شمالی

از میان تمامی جنایات عجیب و غریبی که کره شمالی مستبد انجام داده است، کیم جونگ ایل اقدام به ربودن برخی از شهروندان ژاپنی کرده است تا از آن ها برای آموزش جاسوسان و ساخت

فیلم

استفاده کنند زیرا هیچ کس حاضر نیست به میل خود و برای انجام وظیفه در Pyongyang ثبت نام کند.

DMZ: North Korea

یک

بازی

تیراندازی و تقریباً ترسناک است که شما در آن ماموریت دارید تا به عنوان یک مامور مخفی به این پایگاه نفوذ کنید و با اطلاعاتی که به دست می آورید در حملات هوایی به منفجر کردن تمام پایگاه های نظامی کره شمالی بپردازید.

 

این بازی به دلیل شباهت زیاد به بازی IGI در میان کاربران به بازی IGI3 ملقب شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:بازی کامپیوتری,IGI3,بازی جنگی,
ارسال توسط Amir

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/farvardin89/89.1.17/zzz/king.jpg

مجموعه ی بی نظیر از جدید ترین نرم افزار های کاربردی - آپدیت اگوست 2011
(بخش ویژه وطن دانلود )
به همراه کرک جدید ویندوز 7 و آفیس 2010

باز هم در اقدام جدیدی از وب سایت وطن دانلود از این پس به جای ارسال بیش از 50 ارسال در ماه برای نرم افزار های کاربردی به صورت جداگانه , در پایان هر ماه برترین نرم افزار های ماه در قالب 1 ارسال برای شما دوسنان آماده خواهد شد .

این مجموعه به صورت گلچین تمامی نرم افزار های ماه میباشد که در سایت های مختلف منتشر شده است و  جای گشتن در وب سایت های دانلود نرم افزار  برای دانلود نرم افزار های روز  و یا خرید مجموعه های نرم افزای در بازار با قیمت های بالا این ارسال امروز وطن دانلود , کار را برای شما راحت کرده ومیتوانید مجموعه ی جدیدترین نرم افزار ها را یکجا به صورت رایگان دانلود کنید .

لیست نرم افزار های موجود در ادامه ی مطلب موجود میباشد . لینک خرید پستی نیز فعال میباشد .  ( نرم افزار های پر طرفدار  و کاربردی منتشر شده در ماه اگوست 2011 )

Advanced.System.Optimizer.v3.2.648.11581
Avira.Premium.Security.Suite.v10.2.0.668
chrome_installer 13977256 Firefox Setup 6.0
HiDownload_Platinum_v7.993
flash_player
Internet.Download.Manager.v6.07.Build.7.Retail.Final.Incl.Patch
Internet_Download_Accelerator_v5.11.1.1127
JetAudio_8.0.16.2000_Plus_VX
office-2010-toolkit-and-ez-activator
ooVoo.v3.0.7.21
Portable_JetAudio_Plus_VX_8.0.16.2000
QuickTime.Pro.v7.70.80.34_ 639864 utorrent
VirtualBox.v4.1.2.0
Windows.Loader.v2.0.5.Daz

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir
آخرین مطالب