دانلود نرم افزار رایگان

دانلود بازی جزیره مردگان Dead Island
.| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.

نام بازی: Dead Island
پلتفورم : pc
ژانر: action / FPP
سال انتشار: September 6 , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Deep Silver / Koch Media
حمایت توسط : Techland
درجه بندی سنی : +17
پلی مد : single / multiplayer
مولتی پلی : Internet
قابلیت آنلاین:دارد

Dead Island عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در سپتامبر سال 2011 میلادی میباشد .این بازی توسط کمپانی Deep Silver / Koch Media منتشر و توسط استودیوی Techland ساخته و حمایت شد .بازی توسط موتور گرافیکی Chrome Engine به دنیای گیم معرفی شد ! اگر بخواهیم بازی Dead Island را در یک جکله معرفی کنیم باید بگوییم Dead Island یک بازی اکشن موفق هست که محدودید در آن معنا ندارد .بازی ترس را به گیمر میچشاند .کرکتر هایی تحت عنوان رامبی ها وظیفه این کار را بر عهده دارند.در بازی Dead Island گیمر از همان ابتدا میتواند یکی از 4 کرکتر طراحی شده را انتخاب کند و تا آخر بازی و پیشبرد آن و خلق صحنه های بصری و در نهایت دنبال کردن داستان، پا با پا این کرکتر پیش برود. این 4 کرکتر هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و ویژگی های مشابه بین این 4 کرکتر کم دیده شده است.شخصیتی تحت عنوان Greg  در نمایشگاه ای3 سال 2011 میلادی به نمایش عموم در آمد که در آن این کرکتر چاقویی در اختیار دارد که میتواند توسط آن دشمنان و زامبی ها را مورد هدف قرار داده و سهم به سزایی در نابودی آنها داشته باشد.هم اکنون نسخه استیم این بازی داز میهن دانلود آماده دریافت میباشد
دانلود رایگان نسخه بازی Dead Island به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

دانلود بازی گروهان قهرمانان Company of Heroes
نام بازی: Company of Heroes
پلتفورم : pc
ژانر: Historic Real-Time Strategy
سال انتشار: Sep 13, 2006
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: THQ
حمایت توسط : Relic
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین بازی های  های منتشر شده در سال 2006 میلادی بازی زیبای Company of Heroes میباشد که در نوع خود بی نظیر میباشد.این بازی در 13 سپتامبر سال 2006 میلادی توسط کمپانی تی اچ کیو منتشر و توسط استودیوی Relic ساخته و حمایت شد. گروهان قهرمانان(به انگلیسی: Company of Heroes) یک بازی استراتژی همزمان است که توسط شرکت رلیک انترتیمنت ساخته شده‌است.  این بازی اولین بازی از سری گروهان قهرمانان و اولین بازی که برچسب گیمز فور ویندوز را دارد است. داستان این بازی در زمان جنگ جهانی دوم می‌گذرد.به جرات یکی از برترین داستان ها در حوزه بازی های چند رسانه ای مقوله جنگ های جهانی و مشتقات آن هست که مامن گاهی برای سازندگان بازی های رایانه ای و کنسول های مختلف هست و خواهد بود.بازی استراتژی و محبوبی میباشد که یکی از برترین بازی های استراتژی و جنگی در حیطه جنگ های جهانی میباشد.محیط های واقع گرایانه و جلوه های بصری و صدا گذاری فوق اعلاده از جمله ویژگی های بارز این بازی زیبا جهت تمایز آن با دیگر بازی های هم سطح و هم سبک میباشد... 

دانلود رایگان بازی Company of Heroes به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب
...



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir
دانلود DMZ: North Korea - بازی جنگ در کره شمالی

از میان تمامی جنایات عجیب و غریبی که کره شمالی مستبد انجام داده است، کیم جونگ ایل اقدام به ربودن برخی از شهروندان ژاپنی کرده است تا از آن ها برای آموزش جاسوسان و ساخت

فیلم

استفاده کنند زیرا هیچ کس حاضر نیست به میل خود و برای انجام وظیفه در Pyongyang ثبت نام کند.

DMZ: North Korea

یک

بازی

تیراندازی و تقریباً ترسناک است که شما در آن ماموریت دارید تا به عنوان یک مامور مخفی به این پایگاه نفوذ کنید و با اطلاعاتی که به دست می آورید در حملات هوایی به منفجر کردن تمام پایگاه های نظامی کره شمالی بپردازید.

 

این بازی به دلیل شباهت زیاد به بازی IGI در میان کاربران به بازی IGI3 ملقب شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:بازی کامپیوتری,IGI3,بازی جنگی,
ارسال توسط Amir

دانلود بازی PES 2012 - نسخه دمو

بالاخره پس از یک سال اولین نسخه آزمایشی از بازی بسیار محبوب PES انتشار پیدا کرد. بازی فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای که در میان کاربران بسیار محبوب است. خوشحالیم جز اولین سایت هایی هستیم که این بازی را انتشار می دهیم. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد دمو بوده و محدودیت های بسیاری دارد و تا ارائه نسخه نهایی شاید فاصله زیادی داشته باشد اما می توان خط مشی کلی نسخه 2012 را مشخص نمود تا جواب این سوال داده شود که آیا Konami توانسته مشکلات نسخه های قبلی را برطرف کند و به محبوبیت و هوش مصنوعی بازی بیفزاید یا خیر.


آنچه در مورد این بازی از مدت های قبل صحبت شده مواردی بوده که نشان می دهد هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملا بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control خواهد توانست همزمان دو بازیکن را کنترل کند. بازیکی که صاحب توپ است و بازیکی که کاربر می خواهد به او پاس دهد.


مدافعان و دروازه بان به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده و اند حرکات آن ها در هنگام دفاع کاملا نزدیک به واقعیت است ؛ قابلیت هایی هم نظیر قرار گیری کاربر جای بازیکن ، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه هم امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تقریبا تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان ، چهره ها ، ورزشگاه ها ، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله ، دفاع ، دریبل و ... را فرا بگیرد.


در مورد تیم ها ، نام بازیکان ، تغییرات و نقل و انتقالات ، ورزشگاه ها و موارد دیگر Konami قول های فراوانی داده که همه به شکل صحیح خود قابل استفاده باشند. برای مثال نام بازیکنان کشور آلمان یا تیم های بوندسلیگا با نام صحیح درج شده باشند.


نسخه دمو با توجه به محدودیت هایش حجم فوق العاده کمتری نسبت به نسخه نهایی دارد که در پائیز امسال ارائه خواهد شد. این برای هواداران این بازی اهمیت زیادی دارد که آیا قول های Konami مبنی برای تغییرات فراوان به حقیقت پیوسته یا خیر! پیشنهاد می کنیم کاربرانی که از اینترنت پرسرعت بهره می برند این نسخه را دانلود کرده و مورد آزمایش قرار دهند و حداقل با تکنیک های بازی آشنا شوند تا زمان ارائه نسخه نهایی بیشتر فوت و فن های PES 2012 را فراگرفته باشند.



نام بازی:

PES 2012 Demo

پلتفورم :

PC

ژانر:

ورزشی

موعد انتشار:

2011

نوع فایل :

فایل نصبی

زبان: 

English

ناشر:

KONAMI

درجه بندی سنی :

+3

قابلیت آنلاین:

دارد

کرک :

نیاز نیست

حجم بازی :

1 گیگابایت

ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 4 شهريور 1390برچسب:بازی pes 2012,pes 2012,
ارسال توسط Amir

دانلود رایگان بازی War Front Turning Point
نام بازی: War Front Turning Point
پلتفورم : pc
ژانر: Historic Real-Time Strategy Game
سال انتشار: 2007
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: cdv Software
حمایت توسط : Digital Reality
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه سالم و کرک شده بازی معروف و فوق العاده زیبای War Front Turning Point را برای کاربران محترم میهن دانلود آماده کرده ایم.این بازی جلوه ای دیگر از جنگ های جهانی را به تصویر می کشد.ناشر این بازی cdv Software و استودیوی سازنده آن Digital Reality هست. در ادامه شرحی کوتاه بر بازی War Front Turning Point داریم . بررسی روش های جایگزین در جنگ جهانی دوم به شیوه ای نوین ، همراه با جلوه های فوق العاده زیبا در این بازی به چشم میخورد.در این بازی چهره ی واقعی تر هیتلر به نمایش گذاشته میشود.هر روزه هیتلر هزاران نفر را قتل عام میکند.گیمر در این بازی وظیفه هدایت و ساخت سلاح های تجربی و متناسب با آن زمان میباشد که در نوع خود بی نظیر میباشد.وسایل نقلیه ، سلاح های و جلوه های بصری در این بازی به جرات یکی از بهترین ها هست که در هیچ بازی دیگری دیده نشده است. پیش به سوی فتوح و کشور گشایی در یک محیطی کاملا جدید و علاوه بر فرماندهی  واحدهای موجود و خودی، باید از آنها مراقبت کرده و، مدیریت منابع و تحقیق در نمونه های جدید را هدف خویش قرار دهید.
دانلود رایگان بازی War Front Turning Point به هرماه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

دانلود بازی جدید TrackMania 2 Canyon
نام بازی: TrackMania 2 Canyon
پلتفورم : pc
ژانر: Arcade / Racing (Cars)
سال انتشار:2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English, Russian, German, French, Spanish, Italian, Portuguese, Hungarian, Dutch, Polish, Slovenian, Czech, Japanese
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft Entertainment
حمایت توسط : Nadeo
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بعد از مدت های شاهد ریلیز شدن یک بازی ریسینگ ماشین هستیم.این بازی فوق العاده TrackMania 2 Canyon نام دارد که در آگوست سال 2011 میلادی توسط کمپانی نام آشنای یوبیسافت منتشر و توسط استودیوی Nadeo ساخته و حمایت شد. Nadeo ساخته و حمایت شد.جالب است بدانید این بازی به نسبت کم حجم به زبان های English, Russian, German, French, Spanish, Italian, Portuguese, Hungarian, Dutch, Polish, Slovenian, Czech, Japanese منتشر شده است که بسیار تعجب بر انگیز میباشد.در ادامه شرحی بر این بازی دارم. TrackMania 2قسمت دوم از سری مسابقات محبوب است. مزیت های اصلی این پروژه از سری بازی های TrackManiaبالاترین پویایی واقع بینانه هست که در بازی به چشم میخورد.جالب است بدانید گرافیک این بازی نسبت به نسخه قبلی تغییر محسوسی کرده است.در بازی TrackMania 2جزئیات به شدت افزایش پیدا کرده است و امکانات بازی تا به چندین برابر تغییر کرده است.خطوط ویرایشگر این بازی به گیمر این اجازه را میدهد که اشیاء جدیدی را خلق کرده و در حقیقت یک مدل سازی سه بعدی در اختیار شماست.در این بازی بیش از 4 مد گیم وجود دارد .که پیشنهاد ما استفاده از مد splitscreen هست .
دانلود رایگان بازی TrackMania 2 Canyon به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

دانلود بازی Shaun White Skateboarding
.| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.

نام بازی: Shaun.White.Skateboarding-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانر: Sports
سال انتشار: August , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft Montreal
حمایت توسط : Ubisoft
درجه بندی سنی : pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر شاهد شاهکاری از کمپانی یوبیساف هستیم.این بازی Shaun.White.Skateboarding نام دارد که مدت زیادی از انتشار آن نمیگذرد که میهن دانلود نسخه سالم و کرک شده آن را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است.این بازی در نمایشگاه ای 3 سال 2010 میلادی به نمایش گذاشته شد و تحیر بسیاری از حضار در این نمایشگاه را سبب شد.شاید بتوان سبک بازی را دلیلی بر این رخداد دانست اما به جرات یکی از بهترین ژانر ها و گیم پلی ها در اختیار این بازی هست. پیچ و تاب های نوآورانه در ژانر اکشن، ورزشی شما را به هیجان میرساند. Shaun White Skateboarding تمام احساسات یک اسکیت برد را به ارمغان می آورد.این بازی مخاطبان خود را در رویای اسکیت برد غرق خواهد کرد.روند بازی به گونه ای میباشد که هیجانات گیمر را به اوج می رساند و به گفته سازندگان بازی احساس کسل کننده ای که در درون شما وجود دارد با این بازی رفع میشود !پلیر میتواند راه خود را اسکیت کند ،هر مسیری را که دلش بخواهد و دیدگانش خوشش آید ! رویاهای خود را در این بازی به سرانجام برسانید.موسیقی متن این بازی ، متناسب با ژانر و موضوعیت بازی هست که یکی از بهترین موسیقی متن را دارا میباشد.
دانلود رایگان بازی Shaun.White.Skateboarding به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 4 شهريور 1390برچسب:دانلود بازی Shaun White Skateboarding,
ارسال توسط Amir
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد