دانلود نرم افزار رایگان
ارسال توسط Amir
ارسال توسط Amir

منبع : www.AsanDownload.com



اوریگامی (اریگامی) چیست؟ اوری به معنی با اندیشه تا زدن و گامی به معنی کاغذ است که ترکیب آن ها با یکدیگر کلمه ی اوریگامی را می سازد. بنابراین اوریگامی هنر و اندیشه ی تا زدن کاغذ یا صفحاتی از جنس پلاستیک، فلز و مواد دیگر برای خلق شکل های مختلف بسیاری می باشد که این شکل ها می توانند تعداد زیادی از حیوانات، پرندگان، ماهی ها، وسایل بازی، وسایل دکوری، شکل های هندسی و اشکالی در ارتباط با گرافیک، معماری، صنعت و ... باشند. اوریگامی از فواید بسیاری همچون هماهنگی بین چشم و دست، مهارت در کارهای فکری که نیاز به انجام ترتیب و توالی خاصی را دارا است، مهارت در دقت، افزایش شکیبایی و صبر، افزایش مهارت های خاص جسمانی، افزایش نتیجه گیری‌های منطقی و ریاضی، افزایش نو آوری و تقویت قوه ی تخیل و ... برخوردار بوده و طیف بسیار وسیعی از افراد را در بر می گیرد که تمامی این افراد نیز می توانند از آن لذت برده و با خلق طرح های جدید به تاریخ اوریگامی بپیوندند. حال شاید شما هم علاقمند هستید تا با هنر اوریگامی آشنا شده و شکل های زیبای را برای خود و دوستانتان طراحی کنید ولی نتوانسته اید منبعی را یافته که بتوان آموزش ساخت اوریگامی را بسیار کامل و دقیق آموخت اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار جذاب و جالب پرداخته است که با استفاده از آن می توانید آموزش های ساخت هزاران اوریگامی را آموخته و با کاغذ اوریگامی های زیبای را خلق نمایید. OriFun Lite نرم افزار کاملا فارسی بوده که امکان یادگیری و ساخت صد ها مدل اوریگامی به صورت دسته بندی شده در موضوعات مختلف را به صورت کاملا تصویری به همراه انیمیشن و تنها با تا زدن کاغذ آموزش می دهد. از جمله مدل های آموزشی این نسخه می توان به : اتوبوس، بچه قورباغه، پرنده، پروانه، پنگوئن، تخم مرغ، جغد، جوجه، خانه ی چوبی، خرس پاندا، خرس قطبی، خرگوش، روباه، گل آفتاب گردان، گل لاله، گل ساده، سگ، سمور دریایی، صورت اردک، صورت اسب، صورت ببر، صورت پاندا، صورت جوجه، صورت خرس کوالا، صورت خرس، صورت خرگوش، صورت روباه، صورت سگ، صورت شیر، صورت فیل، صورت قورباغه، صورت گربه، صورت موش، صورت میمون، فروشگاه، فیل، قایق، قایق بادبان دار، قورباغه، کامیون، لاک پشت، مار، ماشین، ماهی سر بزرگ، ماهی قرمز، ماهی، مداد، ملخ، موشک، میمون، نهنگ، اسب جهنده، آسیاب بادی، پرنده متحرک، پروانه در حال پرواز، تاس، جیرجیرک، چشم، دایناسور جهنده، دوربین، قایق دو نفره، قایق کوچک، قایق موتوری، قلب، قورباغه ی جهنده، کلاغ، کلاه جشن، کلاه چینی، کلاه سامورایی، لیوان، منجنیق، موش، ابر، آپارتمان، آسمان خراش، برج، خورشید، درخت پهن برگ، درخت سوزنی برگ، علف، کلبه، کوه، ماه، اله کلنگ، چرخ و فلک، تاب، خانه ی سه بعدی، نُه مدل موشک (هواپیما) و پرنده ی معروف مایکل در سریال فرار از زندان و ... اشاره نمود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار OriFun Lite v1.0 :
- بدون نیاز به هر گونه برنامه ی کمکی
- توانایی آموزش ساخت بیش از 106 مدل اوریگامی
- توانایی آموزش ساخت مدل ها به صورت انیمیشن
- دارای محیط کاربری بسیار زیبا و انیمشین های کاربر پسند
- دارای سرعت بسیار بالا و بدون نیاز به سخت افزارهای قوی و خاص
- دارای پلیر اختصاصی برای پخش انیمیشن ها
- دارای حجم بسیار کم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

منبع : www.AsanDownload.com



یکی از مسائلی که کامپیوترها را معروف ساخته آسان سازی کارهای روزمره ماست. از کارهایی که همیشه با آن مشکل داریم ذخیره سازی شماره تلفنهاست، اگر شما هم با کاغذ برای ذخیره سازی شماره تلفنهای دوستانتان مشکل دارید، برنامه دفترچه تلفن جذاب را به شما پیشنهاد می کنیم.

امکانات نرم افزار دفترچه تلفن جذاب نسخه ۲:
- ثبت اطلاعات افراد همراه با عکس
- امکان گروه بندی افراد 
- جستجوی پیشرفته
- تقویم هجری شمسی
- اعلام مناسبتهای شمسی وقمری
- امکان گذاشتن یادآوری و یادداشت
- اعلام اذان به افق هر شهر
- و...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:نرم افزار,نرم افزار فارسی,دفترچه تلفن,
ارسال توسط Amir

فارسي ساز آفيس 2010 Microsoft Office 2010 Language Interface Pack Persian


سرانجام مایکروسافت فارسي ساز نسخه نهایی جدیدترین محصول خود یعنی بسته قدرتمند نرم افزار آفیس Office 2010 را ارائه كرد. پس از ارائه نسخه موفق

فارسي ساز آفيس

 2007 و 2003 كه با استقبال بسيار زياد توسط كاربران فارسي زبان از اين فارسي ساز واقع شد.شما پس از دريافت اين بسته رابط زبان فارسي و با نصب آن بر روي آفيس 2010 خود ميتوانيد تمامي منوها، كادرهاي محاوره اي، كادرهاي جادويي، پيغام ها و ... را به صورت زبان شيرين فارسي مشاهده نماييد. براي نصب اين پكيج شما ميتوانيد پس از نصب آفيس 2010 در ويندزو هاي ايكس پي، ويستا، ويندوز 7 اين فارسي ساز را نصب نماييد. 


قابليت فارسي سازي :




Microsoft Office Word 2010
Microsoft Office Excel 2010
Microsoft Office PowerPoint 2010
Microsoft Office OneNote 2010
Microsoft Office Outlook 2010

 

قابليتهاي كليدي فارسي ساز آفيس 2010:

- فارسي سازي متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و ...


- قابليت نصب و فارسي سازي آفيس هاي 64 بيتي و 32 بيتي


- استفاده بسیار آسان از نرم افزار


- عدم نیاز به پاک کردن و نصب مجدد آفيس براي فارسي سازي


- رایگان بودن نرم افزار و داراي حجم بسيار كم


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله 

ویندوز 7

- و ...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:نرم افزار,نرم افزار فارسی,فارسی ساز افیس,
ارسال توسط Amir

منبع : www.AsanDownload.com


صندوق هاي قرض الحسنه فاميلي

ديرپاي مردمي، متشكل از اعضاي خانواده و فاميل، ساكنان محله ها، صندوق هاي كارمندي و كارگري و هيئت هاي محلي به عنوان يك پديده مثبت اجتماعي چرخش سريع كليد كارگشايي در قفل تامين بخشي از نيازهاي مالي و اضطراري براي اعضاي آنهاست. اين صندوقها كاغذبازي هاي متداول، معرفي ضامن و زمان بري هاي گاه چندين ماهه براي طي شدن مراحل كار در منابع رسمي پولي را ندارند. مضاف اينكه پارتي بازي هم اساسا در فلسفه ايجاد اينگونه صندوق هاي قرض الحسنه جايي ندارد. تنها اعتماد، سرمايه معنوي و داد و ستد اين گونه صندوقها محسوب مي شود. تار و پود صندوق هاي قرض الحسنه فاميلي و محلي و صنفي، واقعيت مفاهيم همدلي و همت جمعي را برمي تاباند كه در معناي لغوي كلي چنين تعريف و مضموني دارد: خواستن چيزي خواه پول و خواه غير آن در چارچوب ارتباط نيكو و اخلاص عمل در معاشرت و داد و ستد با ديگران و در نهايت واپس دادن آن.



صندوق قرض الحسنه فاميلي

از طرف شركت نوانديشان نصف جهان جهت صندوق هاي فاميلي طراحي گرديده است و كليه حقوق معنوي آن براي پديدآورنده آن محفوظ مي باشد.

 

هر صندوق فاميلي براي انجام خدمات خود مراحلي را انجام مي دهد كه هر يك در فرمهاي برنامه لحاظ شده است فقط در ابتدا يادآوري موارد كلي در اين رابطه مفيد مي باشد.

 

- در ابتدا اطلاعات كليه اعضاء بهمراه پس انداز اوليه آنها ثبت مي گردد.

 

- هر يك از اعضاء بطور ماهيانه مبلغي ثابتي را به پس انداز خود اضافه مي كنند.

 

- وامي كه به اعضاء پرداخت مي شود از موجودي صندوق كسر مي گردد و دريافت كننده ، مبلغ وام و كارمزد را بدهكار مي شود.

 

- براي پرداخت اقساط وام و كارمزد از طريق فرم واريز ماهيانه اقدام مي گردد.

 

- مساعده پرداختي به اعضاء نيز در فرم واريز ماهيانه دريافت مي گردد.

 

- هزينه هاي ثبت شده نيز از موجودي كسر مي گردد.

 

- از طريق گزارش صندوق موجودي آن قابل رويت مي باشد.

 

- بهتر است گزارش صندوق در محدوده يك ماه چاپ شده و مانده ابتداي آن با مانده انتهاي ماه قبل مقايسه و بايگاني شود.

 

- خروج از فرم نه تنها با كليك كردن روي كليد 'خروج'  قابل انجام است بلكه از طريق صفحه كليد بصورت  خ+Alt نيز امكان پذير مي باشد. همينطور  ي+Alt براي ويرايش و ح+Alt  براي حذف قابل دسترس است.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

امنیت و آرامش با آنتی ویروس رایگان و ایرانی Maftoox AntiVirus


امروزه بحث امنيت سيستم يکي از مبحث هاي اصلي و مهم به شمار رفته به گونه اي که مي توان گفت تقريبا تمامي افراد به شکل و طروق متفاوت و با نصب

نرم افزارهاي

امنيتي مختلف بر روي سيستم هاي خود سعي مي کنند تا امنيت پايدار و کاملي را براي سيستم خود و اطلاعات و اسنادشان فراهم آورند. به همين دليل نيز شرکت هاي امنيتي و نرم افزارهاي امنيتي نيز روز به روز افزايش يافته و سعي مي کنند تا با افزايش قدرت نرم افزارها و آنتي ويروس هاي خود در عرصه ي رقابت باقي مانده و کاربران خود را راضي نگه دارند ولي در اين ميان کمتر نرم افزارهاي را مي توان يافت که واقعا از قدرت عالي و ابزار مفيدي برخودار باشند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي

نرم افزاري

بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد امنيت فوق العاده و عالي را براي سيستم خود فراهم نماييد.

Maftoox AntiVirus

آنتي ويروس رايگان و قدرتمندي است که توسط برنامه نويسان ايراني پس از مدت ها تلاش و با استفاده از تجربيات بالاي طراحان و توسعه دهندگان آن ساخته شده و در اختيار کاربران قرار گرفته است. اين آنتي ويروس قدرتمند با داشتن امکانات و ابزارهاي مفيدي براي پاکسازي سيستم از هرگونه ويروس، تروجان و ... و همچنين بهينه سازي سيستم با استفاده از الگو ها و متدد هاي جديد و به روز قادر است تا امنيت پايدار و کاملي را براي شما و سيستمتان فراهم نمايد. علاوه بر اين Maftoox AntiVirus با داشتن موتور جستجوي

قدرتمند

براي يافتن انواع ويروس ها و فايل هاي مخرب قادر است تا با ارائه ي آپديت هاي به روز و اتوماتيک از سيستم شما محافظت نموده و به شما اين امکان را دهد تا فايل هاي موجود در هارد ديسک خود و حتي انواع حافظه هاي جانبي را به دو روش اتوماتيک و دستي اسکن نموده و تنظيمات مورد نياز خود را براي استفاده ي بهتر در آن اعمال نماييد.



قابليت هاي کليدي نرم افزار Maftoox AntiVirus v2.2.1 :

- امکان اسکن سيستم به دو حالت دستي و اتوماتيک


- امکان آپديت از سرور سايت با سرعت و دقت بالا


- استفاده ي بسيار ناچيز از CPU ي سيستم


- پشتيباني از 10 زبان زنده ي دنيا از جمله زبان شيرين فارسي


- توانايي جلوگيري از نصب Maleware ها بر روي سيستم


- داراي موتور جست و جوي قوي و دقيق براي يافتن فايل هاي مخرب


- داراي ابزار مفيد و قدرتمندي همچون Memory Optimizer، Uninstaller، Application Shutdown، Registry Cleaner، Fast Cleaner، Turbo Cleaner، Process Manager و ...


- داراي تاييد نامه و گواهي نامه هاي معتبر از سايت هاي معتبري همچون سافت پديا و ...


- داراي محيطي کاملا ساده اما زيبا، جذاب و کاربرپسند


- کاملا رايگان و بدون محدوديت


- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز ازجمله ويندوز محبوب 7


- و ...




ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

پارس‌خوان: خواننده متون فارسی و انگلیسی با صدای انسان



پس از ارائه موفق «سیستم مدیریت آزمون آنلاین تستا» و محصولات و خدمات رایگان دیگر، همچون سیستم تیکفا و... خوشحالیم که به کاربران فارسی‌زبان مژده انتشار سیستم خوانای متن فارسی را با عنوان «پارس‌خوان» (ParsKhan) بدهیم. با گذشت زمان، بر حجم اطلاعات متنی افزوده می‌شود. روزانه میليون‌ها صفحه وب حاوی اطلاعات جدید بر روی اینترنت قرار می‌گیرد. بسیاری از کتاب‌ها به صورت دیجیتالی ارائه می‌شوند. ممکن است روزانه چندین ایمیل به دست شما برسد و همه این‌ها در حالی است که برای خواندن هر یک باید برای مدت طولانی از همه کارهای دیگر غافل شده و به صفحه نمایش خیره شوید و متون را بخوانید. این مسأله یکی از دغدغه‌های اصلی تیم نرم افزاری کانون فرهنگی آفتابگردان نیز بود. بنابراین، تصمیم گرفته شد تا نرم افزاری طراحی گردد که به راحتی متون دیجیتالی را به صدا تبدیل کند، پارس‌خوان، حاصل تلاش 45 روزه‌ی تیم نرم افزاری آفتابگردان است، هدیه‌ای ارزشمند به پارسی‌زبانان.

پارس‌خوان تولید شد تا:
- متون فارسی و انگلیسی را با صدای انسانی برای کاربر بخواند
- به عنوان یک گوینده و آموزش‌دهنده در نرم افزارهای آموزشی به کار گرفته شود
- در سیستم‌های پاسخگویی خودکار به کار گرفته شود
- به نابینایان و کم بینایان در خواندن متون کمک کند
- در غلط‌یابی متون، به وسیله روخوانی مجدد آن، کمک کند
- در تولید فایل صوتی از یک متن در کمتر از یک دقیقه به وبلاگ‌نویسان و مدیران وب‌سایت‌ها کمک کند
- علاقه‌مندان به زبان فارسی با تلفظ کلمه آشنا شوند
- و در ده‌ها زمینه دیگر کمک‌یار فارسی‌زبانان باشد

ویژگی‌های اصلی پارس‌خوان:
- امکان خواندن متن فارسی با صدای مفهوم بدون نیاز به علامت‌گذاری متن
- امکان تهیه فایل صوتی با فرمت‌های wav و mp3 از متن
- امکان خواندن متون با لحن گفتاری (مثال: ما می‌تونیم...)
- امکان خواندن متون انگلیسی
- امکان تنظیم سرعت خواندن
- و...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir



امروزه می توان گفت با توجه به در دسترس بودن اینترنت پرسرعت بسیاری از افراد در اوقات فراغت خود به سایت های تلوزیون ها و رادیوهای آنلاین مراجعه کرده و سعی می کنند اوقات خود را با دیدن و شنیدن این گونه سایت ها و برنامه هایشان سپری نمایند ولی یکی از مشکلات عمده ی که باعث رنجش آن ها می شود اجبار به مراجعه به سایت های مختلف می باشد که باعث خستگی آن ها برای تماشای این تلوزیون ها می باشد. ولی این مشکل نیز با ارائه ی نرم افزارهای که شما را قادر می سازند تا تلوزیون ها و رادیوهای فراوانی را به صورت آنلاین تماشا نمایید حل گردیده است. حال شاید برای شما هم پیش آمده که به دنبال نرم افزاری بوده اید تا بتوانید با آن شبکه های تلوزیونی، استانی و رادیوهای کشور عزیزمان ایران را دریافت نمایید ولی به نتیجه نرسیده اید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و جذاب برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی تمامی شبکه های ایرانی و استانی و رادیوهای ایرانی را دریافت نموده و از تماشا و شنیدن آن ها لذت ببرید. MyTV یا همان تلوزیون من نرم افزار کاملا فارسی و رایگانی است که توسط برنامه نویسان حرفه ای ایرانی نوشته شده و شما را قادر می سازد تا شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی ایرانی همچون شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی را با کیفیت و سرعت مناسب از اینترنت دریافت نمایید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MyTV v1.3 :

- توانایی دریافت تمامی شبکه های سراسری همچون شبکه یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و شبکه قرآن


- توانایی دریافت شبکه های استانی همچون شبکه اصفهان، اردبیل، تبریز، همدان، گیلان، اهواز، زنجان و ...


- توانایی دریافت حرمین معصومین همچون حرم امام علی، امام رضا، امام حسین، کاظمین و ...


- توانایی دریافت شبکه های جهانی همچون جام جم یک، دو و سه، سحر یک و دو و Press TV


- توانایی دریافت رادیو های همچون رادیو سراسری، معارف، فرهنگ، ورزش، جوان، قرآن و ...


- دارای محیطی کاملا فارسی، ساده و فوق العاده جذاب


- دارای کیفیت و سرعت عالی علی رقم داشتن حجم بسیار اندک


- قابل حمل و بدون نیاز به نصب، رایگان و بدون محدودیت


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز ازجمله ویندوز محبوب 7


- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir
دانلود نرم افزار پردازش تصاویر ماهواره ای ENVI 4.8
 
یکی از راه های دریافت اطلاعات دقیق از محیط پیرامون ما و بطور کلی زمین ، استفاده از اطلاعاتی است که ماهواره های در حال گردش در دور زمین در اختیار ما قرار می دهند. اطلاعاتی بصورت کاملأ دقیق بوده و میزان خطا و اشتباه در آنها بسیار پایین است. اما برای پردازش این داده ها و تصاویر همیشه نیاز به تجهیزات پیشرفته نیست و گاهی می توان تنها با استفاده از یک نرم افزار مناسب از آنها بهره مند شد. ENVI یکی از نرم افزارهای بسیار مناسب در این زمینه است که امکانات جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا اطلاعات مختلفی را از طریق داده های ارسالی از ماهواره ها بدست آورید. ENVI سرنام عبارت The Environment For Visualizing Images است و بطور خاص برای پردازش تصاویر ماهواره ای و استخراج اطلاعات از آنها طراحی شده است. امکان آنالیز تصاویر در نرم افزار از جمله قابلیت هایی است که توجه ویژه ای از سوی سازندگان به آن معطوف شده است. محيط گرافيکي قدرتمند ديداري ENVI بوسيله کتابخانه جامعي از الگوريتهاي پردازشي تکميل شده است. می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه هایی چون سنگ شناسی ، زمین شناسی ، تشخيص ساختارها و دیگر علوم بدست آورید. آخرین ورژن این نرم افزار راهم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

بهینه سازی با کامل ترین نرم افزار TuneUp Utilities  


بی شک نرم افزار یا بهتر است گفته شود بسته نرم افزاری،

TuneUp Utilities

را یکی از کامل ترین و شاید هم بهترین ابزار برای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز دانست. این بسته نرم افزاری قدرتمند که نسخه 2011 آن پس از مدت ها انتظار به تازگی ارائه شده است قابلیت هایی دارد که کمتر در

نرم افزار

های مشابه می توان به آن ها دست پیدا کرد. بالاترین کارآیی از ویندوز با این بسته نرم افزار فراهم می شود وقتی عمل بهینه سازی قسمت های مختلف به بهترین نحو ممکن انجام گیرد. ده ها قابلیت کلیدی برای بهینه سازی در سطوح و بخش های مختلف

ویندو

ز کمک خواهند کرد تا سیستم همیشه در بهترین شرایط به سر ببرد، بهینه سازی کانکشن اینترنت، حافظه رم، پردازنده اصلی، پاکسازی لحظه به لحظه هارد دیسک برای از بین بردن فایل های اضافی که در گذشت زمان ایجاد می شوند، رفع مشکل های نرم افزاری ویندوز، تعمیر و پاکسازی رجیستری از جمله مهم ترین قابلیت های TuneUp Utilities به شمار می روند. جالب است که عملکرد این بسته نرم افزاری به شکلی است که همیشه نرم افزار فعال بوده اما طوری عمل خواهد کرد که گویی به هیچ وجه

نرم افزاری

در سیستم نصب نشده است، به همین دلیل است که عملکرد لحظه به لحظه سیستم در تمامی بخش ها و به صورت زنده چک شده و مشکل ها رفع خواهند شد. نسخه ی جدید هم واسط کاربری جذابی دارد و هم این که در عرض کمتر یک دقیقه نصب و قابل استفاده خواهد بود. به سرعت اجرا شده و به سادگی هم قابلیت توقف آن وجود دارد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این نسخه را حتما دریافت کرده تا بالاترین کارآیی ویندوز خود را احساس کنید.



قابلیت های کلیدی نرم افزار TuneUp Utilities 2011 Build v10.0.4320.15:
- سهولت در استفاده به همراه واسط کاربری جذاب نرم افزار
- بهینه سازی بخش های مختلف ویندوز
- قابلیت بهینه کردن حافظه رم
- مدیریت پردازنده اصلی سیستم
- یکپارچه‌سازی مؤثر درایوهای هارد
- زمان بارگذاری ویندوز، برنامه‌ها و بازی‌ها را بطور قابل توجه کوتاه می‌کند
- یکپارچه‌سازی هوشمند باعث بالا رفتن محسوس سرعت می‌شود
- یکپارچه‌سازی خودکار اختیاری در پس‌زمینه
- یکپارچه‌سازی و تعمیر رجیستری
- جداافتادگی‌های درون رجیستری را کم می‌کند
- خطاهای ساختاری را مرتفع می‌کند
- حافظه استفاده ‌نشده را آزاد می‌کند
- جلوگیری از اجرای ناخواسته برنامه‌ها
- شتاب‌دهی به شروع به‌کار سیستم
- نمایش خودکار برنامه‌هایی که در زمان شروع به‌کار ویندوز اجرا شده‌اند
- همچنین فهرست کردن برنامه‌هایی که در پوشه "شروع خودکار" قرار ندارند
- بهینه‌سازی ویندوز و شتاب‌دهی به سرعت اینترنت
- بهبود کارایی سیستم
- شتاب‌دهی به مرور و دانلود فایل‌ها
- ارائه اعلان‌هایی برای شتاب‌دهی سیستم
- پاکسازی هارد دیسک برای دسترسی سریعتر به فایل ها
- تعمیر مشکل های به وجود آمده در بخش های مختلف
- تعمیر و حذف فایل های رجیستری
- سفارشی سازی بخش های مختلف در ویندوز
- سرعت بالا در نصب و اجرا
- حالت Turbo Mode برای اجرای نرم افزار به صورت فوق سریع
- بهینه سازی کانکشن های اینترنت برای دسترسی هرچه سریعتر و افزایش سرعت
- عدم نیاز به سخت افزار خاص
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز با Ashampoo WinOptimizer


سیستم عامل

ویندوز

دارای گستردگی زیادی می باشد. به دلیل همین گستردگی کاربران غیر حرفه ای کامپیوتر در کنترل همه نقاط ویندوز دچار مشکل می شوند و انجام تنظیمات به صورت دستی برای آن ها بسیار دشوار است.تنظیماتی مانند تغییرات در ظاهر ویندوز، تنظیمات مرورگر و … . به این گونه اقدامات که برای هرچه بهتر شدن کارایی سیستم انجام می شود ، بهینه سازی ویندوز می گویند. برای حل مشکلات کاربران مبتدی وغیر حرفه ای برنمه های تحت عنوان

بهینه سازی

ویندوز ساخته شده اند. کاربران دیگر دچار مشکل نمی شوند زیرا تمامی تنظیمات مورد نظر را در یک برنامه خواهند یافت و دیگر دچار سردرگمی نمی شوند. نرم افزاری که در این مطلب به شما معرفی می کنیم یکی از

مشهورترین

این برنامه هاست.

Ashampoo WinOptimizer

یکی از شناخته ترین شده ها در این زمینه است. این نرم افزار محصول شرکت نرم افزاری قدرتمند Ashampoo می باشد که این شرکت در اکثر زمینه های کامپیوتری اقدام به ساخت نرم افزارهای کاربردی می کند. نرم افزار بهینه ساز ویندوز شرکت

ashampoo

با جمع آوری تمامی تنظیمات مهم و مورد نیاز ویندوز به همراه قسمت هایی برای ایجاد تغییرات در ظاهر ویندوز ، همه نیاز های یک کاربر را در این زمینه برطرف کرده است. این نرم افزار که نسخه جدید ان به تازگی عرضه شده است دارای سازگاری با نسخه جدید ویندوز ، یعنی

ویندوز Vista

نیز می باشد.



ويژگيهاي نرم افزار Ashampoo WinOptimizer v8.10:

 بهینه کردن ویندوز، تمیز کردن درایوها، تمیز کردن رجیستری، تمیز کردن فایلها و اطلاعات اینترنتی، تنظیم برنامه های Startup، مدیریت سرویسهای

ویندوز

، بهینه کردن اتصالات

اینترنتی

، مسدود کردن IP های مزاحم ارسال کننده

اسپم

، بررسی وضعیت فایلی یک درایو، پاک کردن یک فایل به طریقی که قابل بازیابی نباشد، تکه تکه کردن و به هم چسباندن فایلهای حجیم، به رمز درآوردن و خارج کردن از رمز فایلها ، دفرگ کردن سیستم ، بدست آوردن اطلاعات سیستم، تست کردن سیستم، عوض کردن آیکونها و تنظیم

شفافیت پنجره ها

و ....



قابلیت های كلیدی نرم افزار Ashampoo WinOptimizer v8.10:

- چک کردن سیستم در زمان های معین برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی


- امکان ایجاد تغییرات در ظاهر ویندوز برای تنظیمات در زیبایی بیشتر


- توانایی نمایش و مخفی کردن درایو ها، تنظیمات در startup و فایل های سیستمی درایوهای NTF


- توانایی نمایش فایل های Super Hide و NTFS بهمراه توانایی گرفتن نسخه ی کپی از آنها


- تنظیمات در مرورگر internet explorer ویندوز مانند: تنظیمات امنیتی، جستجو، عنوان و …


- توانایی تغییر فایل Boot.ini (انتخاب ویندوز در هنگام بالا آمدن سیستم !) و مدیریت بر Startup ویندوز


- اعمال تنظیمات در برنامه windows media player


- داري ابزار قدرتمند ضد جاسوسي


- داري ابزار يكپارچه سازي كردن هارد ديسك


- بهينه سازي سيستم فقط با يك كليك


- قابليت پاكسازي درايوها از فايلهاي زائد


- بهينه سازي پيشرفته ريجيستري براي سرعت بيشتر


- داري ابزار پاكسازي ردپاهاي به جا گذاشته شده از اينترنت


- تنظیمات مربوط به برنامه Office و Outlook


- تنظیم سطح دسترسی یوزر ها


- قابليت بازيابي اطلاعات پاك شده


- قابليت بك آپ گيري از اطلاعات به صورت Real-Time


- تنظیمات سیستم از قبیل حافظه در حال استفاده، شبکه، فایل ها و پوشه ها و …


- محيطي ساده و كاربر پسند


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7


- و ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

دانلود Wondershare 1-Click PC Care  جان دوباره بخشیدن به ویندوز


بهینه سازی یکی از مفیدترین و در عین حال کارآمدترین راه هایی است که می توان با استفاده انجام آن عمر ویندوز را طولانی تر کرده و همیشه جان تازه ای به این سیستم عامل بخشد. گاهی بخش های نرم افزار سیستم عامل ویندوز در طول مدت زمان استفاده دچار تغییراتی می شوند و معمولا مشکلاتی را پدید می آورند که کاربر را مجبور می کنند تا ویندوز را به اصطلاح حذف نموده و دوباره اقدام به نصب آن کنند. Wondershare 1-Click PC Care یکی از ساده ترین نرم افزارهایی است که تنها با یک کلیک جان دوباره ای به ویندوز می بخشد. این ابزار ساده و کم حجم با بهینه سازی بخش های مختلف ویندوز کمک می کند عمر مفید سیستم عامل نصب شده طولانی تر شود. افزایش سرعت عملکرد بخش های مختلف سیستم پس از بهینه سازی با این نرم افزار کاملا احساس خواهد شد.
اما از قابلیت های این ابزار می توان به مواردی همچنون حذف فایل های اضافی که در طول استفاده از ویندوز ایجاد شده اند ، تعمیر کامل رجیستری که هسته ویندوز هم هست ، چک 360 درجه ای خرابی ها و تعمیر هریک از آن ها ، حل مشکل کرش شدن های متوالی سیستم عامل و مواردی از این دست اشاره نمود. نسخه جدید و کامل Wondershare 1-Click PC Care به تازگی ارائه شده که برای زنده نگه داشتن ویندوز ما آن را به شما پیشنهاد می دهیم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare 1-Click PC Care v7.4:

- بهینه سازی کامل سیستم عامل ویندوز تنها با یک کلیک


- تعمیر خرابی های موجود در سیستم عامل


- حذف فایل های اضافی ایجاد شده


- سرعت بسیار بالای نرم افزار در چک و حل مشکلات


- تعمیر رجیستری ویندوز


- مدیریت Startup


- بهینه سازی ارتباطات شبکه ای و کانکشن ها


- اسکن 360 درجه ای سیستم عامل برای یافتن کوچکترین خطاها


- افزایش امنیت اطلاعات شخصی در ویندوز پس از استفاده از این ابزار


- حل مشکل کرش شدن های متوالی ویندوز


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله

ویندوز محبوب 7

- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

با خطاهای کامپیوتر خداحافظی کنید Maximum Software Bug Doctor



آیا کامیپوتر شما به دلایل نامعلوم کرش ( ناگهان خاموش شدن =Crach) می شود؟ آیا شما با صفحه آبی که به صفحه مرگ معروف است مواجه می شوید؟ آیا با خطاهای عجیب و غریب هنگام بالا آمدن ویندوز مواجه می شوید؟ و بسیاری از این سوالات که برای کاربر کامپیوتر بسیار دردناک است. تحقیقات شرکت Maximum Software نشان می دهد که 94% کامپیوترها بعد از 30 روز کار کردن با خطاها و کرش شدن های مختلفی روبرو می شوند که کوچکترین دلیل آن برای مثال حذف نرم افزارهای نصب شده به صورت ناقص می باشد. برای برخی از این دلیل ها که باعث به وجود آمدن خطاها و کرش های متوالی و در نتیجه از بین رفتن اطلاعات می شود راه حل ساده ای وجود ندارد. به همین دلیل گروه پرتوان آسان دانلود در نظر دارد نرم افزاری را معرفی کند تا کاربران با آن به آسانی بتوانند خطاهای کامپیوتر را رفع کنند.
Bug Doctor نرم افزاری است مخصوص از بین بردن خطاها و کرش های بی مورد کامپیوتر که بسیار آسان و کاربردی به رفع خطاها می پردازد. اگر از تعمیر کامپیوتر و بردن آن به تعمیرگاه و هزینه کردن خسته شده اید آسان دانلود این نرم افزار به شما پیشنهاد می دهد. به طور متوسط کامپیوترها دارای بالای 200 خطای پنهان و آشکار هستند که مستقیم و غیرمستقیم به خرابی های مختلف کامپیوتر می رسند.Bug Doctor میتواند بسیاری از خطاهای کامپیوتر را که به دلیل های مختلف پدید می آیند را رفع کند این خطاها که توسط نرم افزارها رفع می شوند بالای 100 خطای مختلف می باشند. به این ترتیب شما کامیپوتری سالم و بدون دردسر خواهید داشت که نتیجه اش افزایش سرعت کارایی ویندوز خواهد بود. آسانی کار با نرم افزار باعث می شود که نیاز به دانش فنی نباشند و کافی است دکمه ها کلیک کنید تا تمامی مراحل تخصصی توسط نرم افزار به سرعت انجام شود. آسان دانلود این نرم افزار را بر روی سرورهای قدرتمندش برای دانلود رایگان آماده کرده است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Maximum Software Bug Doctor v7.0:
- اسکن و جستجو کامپیوتر برای یافتن خطاها
- رفع خطاهای مزاحم به آسانی که باعث مشکلات کامپیوتر شده اند
- تعمیر فایل های خراب پنهان که در عمیقا در کامپیوتر قرار دارند
- جلوگیری از کرش و خطاهای مخفی که باعث آسیب به کامپیوتر می شوند
- اجتناب از خطاهایی که هنگام بارگزاری ویندوز نمایان می شود
- آسانی که با نرم افزار و رابط گرافیکی مناسب
- رفع خطاها و کرش ها به طور اتوماتیک
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7
- و...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


تاریخچه زبان جاوا:
زبان جاوا

در سال ۱۹۹۱ ایجاد شد و در ابتدا Oak نام گرفت. پیدایش آن از پروژه ای به نام Green منشا گرفت كه زیر نظر James Gosling و با هدف اتوماسیون وسایل خانگی دنبال می شد. و Oak را در برنامه ریزی این دستگاه ها به عنوان زبانی قدرتمند به كار گرفتند. ولی تا سال ۱۹۹۴ این پروژه در ناامیدی دنبال می شد تا اینكه این تیم توسعه پس از تغییر رویه اینترنت را در اهداف كار خود گنجاند. Oak به Java تغییر نام داده شد تا بتواند به عنوان نشان تجاری ثبت شود.Netsccap Navigator ۰/۲ در سپتامبر سال ۱۹۹۵ از این زبان كه به صورت Applet، به كار می رفت پشتیبانی كرد و Microsoft در اواخر سال ۱۹۹۵ آن را به كار گرفت. از آن زمان به بعد توانایی های این زبان رو به فزونی گذاشت.


در سال ۱۹۹۶ شركت Sun Microsystems نگارش ۰/۱ازJava Development Kit را توسعه داد. و سال بعد نگارش ۱/۱ از JavaBeans پشتیبانی كرد. در سال ۱۹۹۷ شركت Sun بر علیه Microsoft شكایت كرد و این شركت را متهم به نقض توافقنامه مربوط به استفاده از Java درInternet Explorer كرد.


بعد از این سان JDK ۲/۱ و Swing را كه ابزار پیشرفته تری نسبت به Abstract Windowing Toolkit AWTبرای ایجاد رابط گرافیكی كاربر GUI فراهم می كرد ارایه كرد. در حال حاضر JDK در نگارش ۰/۵ و با ویژگی های جدیدی در دسترس است.


و با نام Java ۲j Standard Edition ۲ SE نیز شناخته می شود.


در كنار آن Java ۲j Enterprise Edition ۲EE كه درحال حاضر در نگارش ۴/۱ است برای كاربردهای تجاری ارایه شد. EE۲J تكنولوژی هایی از قبیل JavaServer Pages Enterprise، Servlets،JavaBeans EJB و... را در بر می گیرد.


Java زبانی برای برنامه های توزیع شده است و زبانی شناخته شده در سطح جهانی است كه به كاربر امكان تعامل interactionبا یك صفحه وب را می دهد و برخلاف صفحات ایستای HTML فراتر از خواندن ویا فقط پر كردن یك فرم برای كاربر امكان بازی، چت، انجام محاسبات درصفحات گسترده و حتی دریافت اخباری كه به صورت همزمان به روز رسانی می شوند و خیلی چیزهای دیگر را فراهم می كند.


Java همچنین مستقل از سیستم عامل است. به این معنی كه شما یك برنامه را یك بار می نویسید و این برنامه بر روی هر سیستم عاملی كه ماشین مجازی جاوا (Java virtual machine) یا به اختصار JVM بر روی آن نصب باشد به همان شكل و بدون نیاز به هیچگونه تغییری قابل اجرا خواهد بود.


Java زبانی ساده، كاملا شی گرا، با امنیت بالا و دارای امكانات چندبندی Multi-threading است. از نگارش۲/۱ به بعد ابزارهای Swing، جاوا را به زبانی آسان و جذاب برای ایجاد یك GUL كاربر پسند تبدیل كرده اند. از نقطه نظر دیگر می توان گفت: كه جاوا یك زبان مستقل از سیستم عامل نیست بلكه همانند یك سیستم عامل مستقل و كوچك عمل می كند. همان طور كه درWindows زبان های برنامه نویسی امكان اجرا در بستر Platform مربوط به Windows/Intel را دارند، برنامه های جاوا امكان اجرا در Java/JVM را دارند. و همانند Windows جاوا هم یك بستر نرم افزاری، تجاری و منحصر به یك شركت است.


امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک دنیا از زبان برنامه نویسی جاوا برای ساخت نرم افزارها و بازیهای خود استفاده می کنند. با نصب جاوا بر روی سیستم خود می توانید نرم افزار ها و یا برنامه هایی که بر پایه زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند را اجرا کنید.


بیشترین کاربرد جاوا در اجرای بازی های آنلاین، چت با دیگر کاربران در محیط های چتی که به زبان جاوا نوشته شده اند، دیدن تصاویر 3D و ... می باشد . بیشتر این نرم افزار ها و بازی ها نیز از داخل مرورگر ها قابل اجرا بوده و به اصطلاح "applets" و یا ریزبرنامه ها نامیده می شوند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

ایجاد دسکتاپ های 3 بعدی و متفاوت با Real Desktop Standard 


شاید شما هم از جمله افرادی بوده که به ظاهر دسکتاپ و چيدمان آيکون های دسکتاپ و ميزکار خود اهميت زیادی داده و همواره سعی می کنید تا علی رقم داشتن دسکتاپی منظم و مرتب ظاهری زیبا و جذاب نیر برای آن فراهم نمایید و برای این منظور همواره به دنبال نرم افزاهای زیباساز و تم های مختلفی بوده اید تا بتوانید به این هدفتان دست یافته و دسکتاپی بی نظیر و متفاوت ایجاد نمایید ولی شاید تا به حال نتوانسته اید چیزی که نظرتان را جلب سازد را پیدا نمایید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی

نرم افزاری

بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید دسکتاپی زیبا و جذاب را ساخته و از میزکار خود چهره ای جدید و متفاوت ایجاد نمایید.

Real Desktop Standard

نرم افزار رایگان و قدرتمندی است که می تواند دسکتاپ شما را به یک دسکتاپ 3 بعدی تبدیل کرده و ویژگی های جذاب و جالبی را برایتان فراهم سازد تا دسکتاپتان را به یک محیط واقعی تبدیل نمایید. علاوه بر این Real Desktop Standard با استفاده ی بسیار کم از منابع سیستم و دراختیار گزاشتن ویژگی ها و قابلیت های همچون امکان چیدن آیکون ها بر روی یکدیگر، شفاف سازی آیکون ها، تغییر جهت آیکون ها، داشتن ویدئو های آموزشی و ... امروزه به یکی از برنامه های جذاب در زمینه ی تغییر ظاهر دسکتاپ تبدیل شده و طرفداران بسیاری را نیز یافته که سبب شده ما نیر این برنامه ی جذاب را برای شما دوستان عزیز آماده و در اختیارتان قرار دهیم.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Desktop Standard v1.68 :

- امکان چرخاندن آیکون ها در جهت های مختلف و برگرداندن آن ها به حالت طبیعی


- امکان تغییر سایز آیکون ها


- امکان نمایش و مخفی سازی نام فایل ها و آیکون ها


- امکان انتقال مستقیم فایل ها به پوشه ها


- امکان ایجاد بکاپ از موقعیت آیکون های دسکتاپ


- امکان اضافه نمودن کارهای گرافیکی خود به برنامه


- امکان قرار دادن پس زمینه ی دسکتاپ بر روی دیوار در فضای 3 بعدی دسکتاپ


- پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی


- توانایی از بین رفتن و ظاهر شدن خودکار نام فایل ها و آیکون ها


- توانایی پیش نمایش تصاویر و دارای سطوح بازتابنده


- دارای صدا های 3 بعدی و پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop


- دارای تم های مختلف و متنوع و سبک و استایل های مختلف


- دارای چندین طرح جذاب و جالب برای آیکون سطل آشغال


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7


- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:ابزار دسکتاپ,دسکتاپ سه بعدی,زیباکننده دسکتاپ,,
ارسال توسط Amir

دانلود ooVoo پیام رسان با قابلیت چت صوتی و تصویری

 

کاربرانی که با اینترنت و پیام رسان ها سروکار دارند حتما با قابلیت های Skype آشنایی دارند. نرم افزاری که امکان چت صوتی و تصویری را با بهترین امکانات به کاربران ارائه می دهد. سلیقه کاربران همیشه یک جور نیست و همه Skype را نمی پسندند به همین دلیل ما قصد معرفی نرم افزاری جدید را داریم که به همان سبک Skype عمل می کند.

ooVoo

نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است. به راحتی می توان با دوستان از طریق این مسنجر ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد ؛ امکانات این ابزار به چند شکل تقسیم شده است ؛ در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با 6 کاربر دیگر ارتباط برقرار کند ولی اگر بخواهد امکانات بیشتری از این محصول داشته باشد می بایست حتما هزینه ای را پرداخت نماید البته این مورد به هیچ وجه ربطی به کرک ندارد و نمی توان این هزینه ها را با کرک یا ترفند دیگری جبران کرد. قابلیت هماهنگی با سیستم های دیگر ، ضبط صداها و تصاویر رد و بدل شده ، حالت Full Screen برای نمایش هرچه بهتر تصاویر و امکان چت به صورت متنی و ارسال فایل هم از دیگر امکانات این مسنجر به شمار می روند. ooVoo از یک واسط کاربری جذاب هم بهره می برد که کار با نرم افزار را فوق العاده آسان می کند. البته کاربرانی که می خواهند از سرویس های این پیام رسان استفاده کنند حتما بایستی در سایت این شرکت عضو شوند و ارتباطات هم ما بین کاربران همین مسنجر امکان پذیر است.



قابلیت های کلیدی نرم افزار ooVoo v3.0.7.21 Final:

- ارتباط صوتی و تصویری با دوستان

 

- ارتباط همزمان با 6 کاربر

 

- نمایش Full Screen در چت تصویری

 

- امکان ضبط ورودی و خروجی به صورت صوتی و تصویری

 

- قابلیت به اشتراک گذاری فایل

 

- امکان برقراری ارتباط از طریق

 

- امکان Import کردن ID از پیام رسان ها ، شبکه های اجتماعی و ...

 

- رایگان بودن استفاده از نرم افزار

 

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله

ویندوز محبوب 7

- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:oovoo,چت تصویری,نرم افزار چت,,
ارسال توسط Amir

مشاهده و اجرای فایل های فلش با Adobe Flash Player

 

اگر در وب گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و

نرم افزار

بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و

نرم افزارهاي

زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد.كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام

Adobe Flash Player

بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.



برخي از ويژگي نرم افزار Adobe Flash Player v10.3.183.5 :

- ActionScript 3.0 : نسخه ي 3.0 از اكشن اسكريپت

 

- New virtual machine : مجهز به Virtual Machine يا ماشين مجازي جديد

 

- Increased performance : افزايش كارايي و بازده نرم افزار

 

- Enhanced security : افزايش ميزان امنيت

 

- Display API : نمايش توابع API

 

- File upload/download : آپلود و دانلود فايلها

 

- Enhanced expressiveness :  بيانگري بيشتر اين نسخه

 

- External API : توابع API خروجي

 

- Asynchronous communication model : مدل ارتباطي ناهمگام

 

- نصب راحت تر و فراگير تر

 

- پشتيباني Input Method Editor يا IME

 

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

 

- و ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir
آخرین مطالب