دانلود نرم افزار رایگان


امروزه مطمئنا افراد بسیاری از رایانه ها استفاده می کنند و شاید عده ی زیادی از آن ها ندانند که به محض روشن شدن کامپیوتر و انجام هر عمل و فعالیتی از سوی کاربر اثرات و رد پاهای از این فعالیت ها در سیستم ثبت شده که دیگر کاربران حرفه ای می توانند به راحتی از این ردپاها تمامی اعمال انجام شده ی شما را کشف نمایند. حال شاید با دانستن این موارد سعی می کنید به دنبال روشی باشید تا این ردپاها و اثرات را حذف نموده و به حفاظت از حریم خصوصی خود بپردازید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می تواند به راحتی تمامی اثرات و ردپاهای به جا مانده از فعالیت های خود را حذف ساخته و از حریم خصوصی خود حفاظت نمایید. East-Tec Eraser که محصولی از شرکت EAST Technologies می باشد یک نرم افزار حرفه ای و کامل در زمینه ی پاک سازی اثرات و ردپاهای باقی مانده ی حاصل از انجام فعالیت های مختلف شما توسط کامپیوتر می باشد که با این عمل می تواند امنیت و حریم شخصی شما را حقظ کرده و شما را از شر نگرانی هایتان در مورد دست یابی و آگاهی دیگر افراد به آدرس های اینترنتی مرور شده ی شما، تصاویر باز شده توسط شما، پیام های رد و بدل شده ی شما در مسنجر های مختلف و ... و سوء استفاده های احتمالی از آن ها خلاص ساخته و آرامش خاطر را برای شما به آرمغان آورد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار East-Tec Eraser 2011 v9.9.86.100 :
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار بدون نیاز به داشتن دانش خاص
- افزایش عملکرد سیستم با حذف فایل های زائد و بیهوده
- امکان پاک سازی ایمن و مطمئن فایل ها
- پشتیبانی از انواع مرورگر های اینترنتی همچون Internet Explorer، Mozilla Firefox، Google Chrome، America Online، MSN Explorer، Opera و Safari و ...
- پشتیبانی از بیش از 200 نوع برنامه ی کاربردی همچون  Adobe Reader، Microsoft Office، Windows Media Player، Yahoo! Messenger، Skype و ...
- پشتیبانی از همه نوع از برنامه های محبوب از قبیل مسنجر، ایمیل، اخبار ، پخش و برنامه های P2P
- توانایی نابود سازی تمامی اثرات فعالیت های آنلاین شما همچون وب سایت ها، تصاویر، فیلم ها، ویدئو ها، صداها، ایمیل ها، گفت وگوهای اتاق های چت و ...
- توانایی تخریب و حذف اطلاعات حساس از روی کامپیوتر شما و همچنین داده های مرور شده ی اخیر
- توانایی حذف کامل و غیر قابل برگشت فایل های حذف شده
- توانایی حذف کامی کوکی ها و کش های مرورگرها
- توانایی پاکسازی فایل های Temp مربوط به فایل های اجرا شده
- حفاظت از حریم شخصی و خصوصی شما با حذف انواع ردپاها و فعالیت های شما
- دارای قدرت و سرعت بسیار بالا در پاک سازی
- دارای ظاهری بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

نظارتی کامل بر روی فایل ها و برنامه های در حال اجرا با Security Task Manager


شاید شما هم بعضا دچار مشکلاتی همچون افت سرعت سیستمتان شده اید و خواسته اید برنامه های در حال اجرا بر روی سیستمتان و میزان استفاده ی آن ها از منابع سیستم را چک نمایید و برای این کار به Task Manager  ویندوز مراجعه می نمایید. اما از آنجایی که بسیاری از برنامه ها، ویروس ها و یا فایل های مخفی که از منابع سیستم استفاده می نمایند در

Task Manager

ویندوز قابل مشاهده نمی باشند شما به فکر یافتن برنامه ای جایگزین و مناسب برای Task Manager ویندوز افتاده اید تا بتوانید تمام پروسه ها و برنامه های در حال اجرا و میزان استفاده ی آن ها از منابع سیستم را مشاهده نمایید ولی تاکنون نتوانسته اید به این خواسته ی خود دست یابید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی تمامی برنامه های در حال اجرا بر روی سیستم خود و میزان استفاده از منابع سیستم توسط آن ها و هزارن اطلاعات دیگر را مشاهده نمایید.

Security Task Manager

که توسط شرکت Neuber ارائه شده است

نرم افزاری

است که قادر بوده تا اطلاعات کاملی مربوط به تمامی برنامه ها و فایل های در حال اجرا بر روی سیستم شما را همراه با تمامی جزئیات از قبيل نام برنامه، محل نصب برنامه، نوع فعاليت و درصدی که از CPU اشغال نموده، مدت زمان در حال اجرا بودن برنامه و ... را در یک صفحه به نمایش درآورده و در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این Security Task Manager قادر است تا با تشخیص فایل های که ممکن است برای سیستم خطرناک بوده همچون ویروس ها، تروجان ها و کی لاگر ها و ... و رتبه بندی آن ها در میزان خطر و همچنین شناسایی فایل های مخفی و دیگر فایل های که سعی دارند در تنظيمات رجيستری ويندوز تغییر ایجاد نمایند کاربر را از امنیت سیستم خود آگاه ساخته و او را در تامین امنیت سیستمش یاری نماید.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Security Task Manager v1.8c :
- امکان پاک سازی Cookie ها، Cache ها، History و کل مجموعه ی Temporary Internet File
- امکان متوقف نمودن، حذف کردن، تکرار و یا نوبت دهی برای اجرای یک فرآیند
- امکان رتبه بندی تهدید های امنیتی پروسه های در حال اجرا بر پایه ی تجزیه و تحلیل آن ها
- توانایی شناسایی Malware ها و Rootkit های مخفی و شناخته نشده توسط آنتی ویروس ها
- توانایی آگاه سازی کاربر در هنگام ایجاد تغییرات در ریجستری ویندوز توسط فایل های مخرب
- توانایی نمایش نام فایل و یا برنامه ی در حال اجرا به همراه مسیر دایرکتوری و نصب آن
- توانایی نمایش میزان خطر امنیتی و توصیف و شرح پروسه ی در حال اجرا
- توانایی نمایش میزان استفاده از CPU و زمان شروع پروسه ی در حال اجرا
- توانایی نمایش نوع پروسه DLL ها، IE-plugin ها، سرویس های Startup، برنامه های Systray و ...
- SpyProtector برای جلوگیری از مانیتورینگ صفحه کلید و موس و متوقف نمود کی لاگر ها و ابزار هک
- دارای قدرت فوق العاده بالا علی رقم داشتن حجم بسیار اندک
- دارای ظاهری بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

منبع : www.AsanDownload.com

 

با توجه به استفاده روز افزون کاربران از دنیای اینترنت بازار حملات ویروس ها و هکرها بسیار داغ است. روزانه ویروس های مخربی با اهداف مختلف طراحی شده و وارد اینترنت می شوند تا رایانه های شخصی و اداری در سراسر جهان را آلوده نمایند . استفاده از یک آنتی ویروس بسیار مطمئین دغدغه بسیاری از کاربران است . همیشه این سوال پیش می آید که کدام آنتی ویروس قدرت بیشتری دارد؟
کدام بسته امنیتی برای رایانه ما مناسب تر است؟ و صدها سوال دیگر که ذهن هر کاربری را به خود مشغول می کند.
در استفاده از آنتی ویروس ها و در کل بسته های امنیتی مهم ترین خصوصیت شناسایی ویروس های جدید و قدرت نرم افزار است. سرعت اسکن کردن رایانه و این که آیا پس از نصب این بسته رایانه هم کند می شود یا نه ؟ این ها مواردی است که یک کاربر غالبا برای انتخاب آنتی ویروس مناسب خود به آن توجه می کند.
بسته نرم افزاری Avira Premium Security Suite یکی از بهترین نرم افزار های امنیتی به شمار می رود. این مجموعه  محصول کمپانی Avira که یک شرکت آلمانی است می باشد. این کمپانی اولین محصول خود را در سال 1988 (20 سال سابقه ) با نام H+BEDV Datentechnik GmbH عرضه نمود. بعد ها با تغییر نام ضد ویروس ها به نام AntiVir به کار خود ادامه داد . این آنتی ویروس هم به صورت رایگان و هم به صورت حرفه ای عرضه می گردید تا به امروز که بسته نرم افزار بسیار قدرتمند Avira Premium Security Suite از سوی این کمپانی آلمانی عرضه گردیده است. مجموعه ای بسیار قدرتمند که توانایی مقابله با جدید ترین ویروس ها را دارا است. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب است. 
این آنتی ویروس در سایت av-comparatives که وب سایتی برای تست آنتی ویروس ها می باشد بالاتر  از آنتی ویروس های بسیار مشهور NOD 32 و Kaspersky قرار گرفته است. این بسته امنیتی نه تنها آنتی ویروسی قدرتمند است بلکه شامل ابزارهایی است که می تواند رایانه شما را در برابر حمله هرنوع فایل مخربی محفوظ سازد.
 این ابزار ها شامل موارد زیر هستند :
- AntiVir
- AntiAd/Spyware
- AntiPhishing
- AntiRootkit
- AntiDrive-by
- AntiBot
- EmailScanner
- WebGuard
- RescueSystem
- BackupSystem
- AntiSpam
- FireWall
- GameMode

موارد بالا همگی نشان دهنده کامل بودن این بسته امنیتی را هستند. سرعت عمل بسیار بالا یکی از مهم ترین خصوصیات بارز این نرم افزار به شمار می آید. محیط کاربری ساده همراه با نصب آسان از دیگر خصوصیات این ابزار است ، همین طور  بسته های به روز رسانی این نرم افزار بسیار کم حجم است که برای سرعت های پائین بسیار مناسب می باشد.
 
قابلیت های کلیدی بسته امنیتی Avira Premium Security Suite v10.2.0.668 :
- شناسایی جدید ترین ویروس ها ، تروجان ها و در کل فایل های مخرب
- آنتی ویروسی قدرتمند
- دیوار آتشی بسیار قوی
- محیط کاربری بسیار ساده
- سرعت عمل بسیار بالا
- بسته های به روز رسانی کم حجم و ب هروز رسانی سریع به صورت آنلاین
- توانایی شناسایی ایمیل های مخرب
- شناسایی کرم های مخرب اینترنتی
- شناسایی جاسوس ابزارها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 


ادامه مطلب ...

مجيد ۷:۱۰:۱۰ صبح پنجشنبه ۲۰ مردادماه ۱۳۹۰ لینک ثابت 
دسته : آنتی ویروس , دیوار آتش , ضد هک و جاسوسی  تعداد بازديد : 54386

آسوده خیال با بسته امنیتی Bitdefender Total Security 2012

 

در جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی مجلات و سایت های معتبر مبنی بر معرفی بهترین بسته های امنیتی نام Bitdefender بازهم به عنوان یکی از 10 نام برتر دیده می شود. محصولات امنیتی Bitdefender چند سالی است که توانسته به واسطه آنچه کاربران از امنیت نیاز دارند و البته امنیتی که محصولات به کاربران هدیه می دهد جز بهترین ها شناخته شود. محوبیت میان کاربران به دلیل قدرت بالا در شناسایی فایل ها مخرب و کامل بودن باعث شده تا هرروز به امنیتی که این نرم افزار فراهم می کند افزوده شود ؛ هرساله شرکت سازنده مطابق با رسمی که اکثر شرکت های نرم افزاری دارند نسخه ی جدید محصولات خود را عرضه می نماید. نسخه 2012 از قدرتمندترین محصول امنیتی Bitdefender یعنی Total Security به تازگی منتشر شده است که علاوه بر امکانات نسخه های قبلی امنیتی پایدارتر در کنار سرعت بالاتر در اجرا و اسکن سیستم را فراهم می کند.
این ابزار قدرتمند که تقریبا همه موارد لازم برای برقراری امنیت را در خود می بیند ؛ نسبت به نسخه 2011 بسیار سریعتر عمل خواهد کرد و این هم به دلیل بهینه شدن موارد متعدد در نرم افزار است که باعث جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران می شود. امنیت بالاتر به دلیل وجود سه فیلتر برای اسکن سیستم این امکان را فراهم کرده که اگر فایل مخربی بخواهد به سیستم مشکلی وارد کند باید از این سه مرحله عبور کند که تقریبا غیر ممکن است. Total Security در نسخه ی جدید به واسطه وجود محیط کاربری جدید و سیستمی که برای 4 نوع کاربر مختلف تعریف شده است سهولت در استفاده از تمامی بخش های نرم افزار را در دستور کار خود قرار داده است. کنترل کامل بر روی عملکرد فرزندان در محیط خانه و همچنین کارمندان در محیط کار این امکان را فراهم کرده تا بتوان هر بخشی از سیستم را مورد کنترل و در صورت لازم آن را از دسترس خارج کرد.
مجموعا 13 قابلیت برای بسته های امنیتی Bitdefender تعریف شده است که تنها Total Security است که تمامی این قابلیت ها را در بر می گیرد. آنتی ویروس ، دیوار آتش ، آنتی اسپای ، آنتی اسپم و مبارزه قدرتمند با حملات در سایت ها در بخش امنیتی قرار دارند که می توانند به هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین نهایت امنیت را فراهم کنند. با این 5 قابلیت خیال کاربر از هرگونه فایل مخرب راحت و آسوده خواهد بود.
دومین مجموعه قابلیت ها مربوط به کارآیی سیستم است که به دو قابلیت خلاصه شده است. یکی ترفندی برای مدیریت هرچه بهتر سیستم که Tune-Up نامیده می شود و دومی هم که برای استفاده هرچه بهتر از منابع سیستم سخت افزاری تعریف شده و Special Operating Modes نام دارد. قابلیت دوم خیلی جالب و مفید است و کاربر می تواند برای مثال برای کاهش مصرف باتری لپ تاپ بسته امنیتی را طوری برنامه ریزی کند که کمترین میزان از سیستم را مصرف کند.
مرحله بعدی امنیت مربوط به خصوصی سازی ارتباطات است ، ارتباطی خصوصی و ایمن در محیط های مختلف نظیر مسنجرها ، اشتراک گذاری فایل ها و مواردی از این دست که برای بسیاری از کاربران که زیاد در دنیای اینترنت به ارتباطات اهمیت می دهند مهم خواهد بود.
آخرین مرحله هم به کنترل کامل کاربران توسط مدیریت سیستم ، امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها ، مدیریت شبکه و برقراری امنیت در آن ختم می شود. آخرین نسخه از Total Security با آخرین نسخه از ویندوز یعنی ویندوز 7 هم سازگاری کاملی دارد و در بسیاری از بخش ها با این ویندوز هماهنگ تر عمل خواهد کرد. شما کاربرانی که به امنیت سیستم اهمیت می دهید این بسته می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. دو نسخه 32 بیت و 64 بیت به همراه کرک تست شده در سایت آسان دانلود قرار گرفته تا همه بتوانند از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند.


قابلیت ها کلیدی نرم افزار Bitdefender Total Security 2012 :

- نهایت امنیت در سیستم با این بسته امنیتی

 

- آنتی ویروس قدرتمند موجود در نرم افزار

 

- به

روز رسانی

های سریع

 

- امنیت بسیار بالا در وبگردی با قابلیت Virtualized Browser

 

- امنیت اختصاصی در شبکه های کامپیوتری

 

- امکان بازگردانی ویندوز در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی

 

- اسکن مداوم اما سریع و بهینه شده نسبت به نسخه قبلی

 

- سه مرحله کامل برای جلوگیری از ورود فایل های مخرب به سیستم

 

- استفاده از آخرین تکنولوژی ها در شناسایی فایل های مخرب

 

- 4 مجموعه کامل از

نرم افزارهایی

که در کنار هم برای برقراری امنیت جای گرفته اند

 

- استفاده آسان از نرم افزار در نسخه ی جدید

 

- واسط کاربری فوق العاده جذاب 

 

- اسکن سریعتر با حالت Quick Scan

 

- جست و جو برای یافتن سایت های مخرب از لحاظ نرم افزارهای جاسوسی 

 

- بهینه سازی شده برای افزایش کارآیی

 

- دیوار آتش قدرتمند موجود در نرم افزار

 

- مناسب برای لپ تاپ ها به منظور کاهش مصرف باتری

 

- کامل ترین ابزار موجود و ارائه شده از سوی Bitdefender

 

- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله

ویندوز محبوب 7

- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:اویرا,انتی ویروس اویرا,اخرین نسخه اویرا,
ارسال توسط Amir

آسوده خیال با بسته امنیتی Bitdefender Total Security 2012


در جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی مجلات و سایت های معتبر مبنی بر معرفی بهترین بسته های امنیتی نام Bitdefender بازهم به عنوان یکی از 10 نام برتر دیده می شود. محصولات امنیتی Bitdefender چند سالی است که توانسته به واسطه آنچه کاربران از امنیت نیاز دارند و البته امنیتی که محصولات به کاربران هدیه می دهد جز بهترین ها شناخته شود. محوبیت میان کاربران به دلیل قدرت بالا در شناسایی فایل ها مخرب و کامل بودن باعث شده تا هرروز به امنیتی که این نرم افزار فراهم می کند افزوده شود ؛ هرساله شرکت سازنده مطابق با رسمی که اکثر شرکت های نرم افزاری دارند نسخه ی جدید محصولات خود را عرضه می نماید. نسخه 2012 از قدرتمندترین محصول امنیتی Bitdefender یعنی Total Security به تازگی منتشر شده است که علاوه بر امکانات نسخه های قبلی امنیتی پایدارتر در کنار سرعت بالاتر در اجرا و اسکن سیستم را فراهم می کند.
این ابزار قدرتمند که تقریبا همه موارد لازم برای برقراری امنیت را در خود می بیند ؛ نسبت به نسخه 2011 بسیار سریعتر عمل خواهد کرد و این هم به دلیل بهینه شدن موارد متعدد در نرم افزار است که باعث جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران می شود. امنیت بالاتر به دلیل وجود سه فیلتر برای اسکن سیستم این امکان را فراهم کرده که اگر فایل مخربی بخواهد به سیستم مشکلی وارد کند باید از این سه مرحله عبور کند که تقریبا غیر ممکن است. Total Security در نسخه ی جدید به واسطه وجود محیط کاربری جدید و سیستمی که برای 4 نوع کاربر مختلف تعریف شده است سهولت در استفاده از تمامی بخش های نرم افزار را در دستور کار خود قرار داده است. کنترل کامل بر روی عملکرد فرزندان در محیط خانه و همچنین کارمندان در محیط کار این امکان را فراهم کرده تا بتوان هر بخشی از سیستم را مورد کنترل و در صورت لازم آن را از دسترس خارج کرد.
مجموعا 13 قابلیت برای بسته های امنیتی Bitdefender تعریف شده است که تنها Total Security است که تمامی این قابلیت ها را در بر می گیرد. آنتی ویروس ، دیوار آتش ، آنتی اسپای ، آنتی اسپم و مبارزه قدرتمند با حملات در سایت ها در بخش امنیتی قرار دارند که می توانند به هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین نهایت امنیت را فراهم کنند. با این 5 قابلیت خیال کاربر از هرگونه فایل مخرب راحت و آسوده خواهد بود.
دومین مجموعه قابلیت ها مربوط به کارآیی سیستم است که به دو قابلیت خلاصه شده است. یکی ترفندی برای مدیریت هرچه بهتر سیستم که Tune-Up نامیده می شود و دومی هم که برای استفاده هرچه بهتر از منابع سیستم سخت افزاری تعریف شده و Special Operating Modes نام دارد. قابلیت دوم خیلی جالب و مفید است و کاربر می تواند برای مثال برای کاهش مصرف باتری لپ تاپ بسته امنیتی را طوری برنامه ریزی کند که کمترین میزان از سیستم را مصرف کند.
مرحله بعدی امنیت مربوط به خصوصی سازی ارتباطات است ، ارتباطی خصوصی و ایمن در محیط های مختلف نظیر مسنجرها ، اشتراک گذاری فایل ها و مواردی از این دست که برای بسیاری از کاربران که زیاد در دنیای اینترنت به ارتباطات اهمیت می دهند مهم خواهد بود.
آخرین مرحله هم به کنترل کامل کاربران توسط مدیریت سیستم ، امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها ، مدیریت شبکه و برقراری امنیت در آن ختم می شود. آخرین نسخه از Total Security با آخرین نسخه از ویندوز یعنی ویندوز 7 هم سازگاری کاملی دارد و در بسیاری از بخش ها با این ویندوز هماهنگ تر عمل خواهد کرد. شما کاربرانی که به امنیت سیستم اهمیت می دهید این بسته می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. دو نسخه 32 بیت و 64 بیت به همراه کرک تست شده در سایت آسان دانلود قرار گرفته تا همه بتوانند از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند.


قابلیت ها کلیدی نرم افزار Bitdefender Total Security 2012 :
- نهایت امنیت در سیستم با این بسته امنیتی
- آنتی ویروس قدرتمند موجود در نرم افزار
- به روز رسانی های سریع
- امنیت بسیار بالا در وبگردی با قابلیت Virtualized Browser
- امنیت اختصاصی در شبکه های کامپیوتری
- امکان بازگردانی ویندوز در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی
- اسکن مداوم اما سریع و بهینه شده نسبت به نسخه قبلی
- سه مرحله کامل برای جلوگیری از ورود فایل های مخرب به سیستم
- استفاده از آخرین تکنولوژی ها در شناسایی فایل های مخرب
- 4 مجموعه کامل از نرم افزارهایی که در کنار هم برای برقراری امنیت جای گرفته اند
- استفاده آسان از نرم افزار در نسخه ی جدید
- واسط کاربری فوق العاده جذاب 
- اسکن سریعتر با حالت Quick Scan
- جست و جو برای یافتن سایت های مخرب از لحاظ نرم افزارهای جاسوسی 
- بهینه سازی شده برای افزایش کارآیی
- دیوار آتش قدرتمند موجود در نرم افزار
- مناسب برای لپ تاپ ها به منظور کاهش مصرف باتری
- کامل ترین ابزار موجود و ارائه شده از سوی Bitdefender
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

امنیت پایدار در دنیای مجازی اینترنت با BitDefender Internet Security 2012 Final


همیشه وجود یک آنتی ویروس خوب و کارا با قابلیت های کامل نیاز یک سیستم رایانه ای به شمار می رود. وجود ابزاری امنیتی که بتواند در سیستم را در مقابل حملات ویروس ها و کرم های اینترتی محافظت نماید. نرم افزارهای زیادی در زمینه امنیت وجود دارند. یکی از این نرم افزار ها BitDefender نام دارد. ابزاری بسیار کامل که امنیت مثال زدنی را برای سیستم ها به ارمغان می آورد. اما مجموعه نرم افزار های شرکت BitDefender در یک بسته نرم افزاری جمع آوری شده که Bitdefender Internet Security نام گرفته است . بسته ای که با دارا بودن تمامی نرم افزارهای امنیتی این شرکت به کاربرانش لذت استفاده از یک رایانه امن را هدیه می دهد.
BitDefender Internet Security با استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود اقدام به اسکن سیستم کرده و با به روزرسانی سریع به هیچ ویروس و یا فایل مخربی اجازه ورود به سیستم کاربرانش را نخواهد داد.
محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و همین عامل به کاربران کمک می کند تا به راحتی بتوانند نرم افزار را مدیریت کنند. این بسته نرم افزاری شامل تمامی نرم افزار های این شرکت برای امنیت کامل خواهد بود. نرم افزار عبارتند از :
ANTIVIRUS & ANTISPYWARE:
نرم افزاری هایی که از ورود انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب به سیستم کاربران جلوگیری کرده و خیال کاربران را از حمله ویروس ها راحت خواهد کرد.
ANTI-PHISHI:
این نرم افزار برای آنان که با صفحات وب سایت ها سروکار زیادی دارند و به طور کلی وقت زیادی برای گشت و گذار در اینترنت می گذارند مناسب است. چراکه از بازشدن صفحات مخرب وب سایت ها جلوگیری کرده و حتی اجازه لود شدن را هم نخواهد داد.
FIREWALL:
همه می دانیم که به دیوار آتش پیش فرض روی ویندوز به هیچ وجه نمی توان اطمینان کرد زیرا بسیار ضعیف عمل می کند. بسته BitDefender Total Security دیوار آتشی را در خود جای داده است که با قدرت بالا در مقابل حملات ایستادگی می کند و نرم افزار هایی را که به اینترنت متصل خواهند شد را برای امنیت بیشتر کنترل خواهد کرد.
ANTISPAM:
حتما با ایمیل های تبلیغاتی و مخرب مواجه شده اید. ایمیل هایی که گاهی باعث اختلال در کار خواهد شد. با ANTISPAM موجود در این بسته امنیتی جایی برای این پست های الکترونیکی نخواهد بود.
PARENTAL CONTROL:
به این خاطر در بالا ذکر شد که این بسته بسیار کامل است چون نرم افزاری هم برای کنترل فرزندان دارد. پدر و مادر هایی که دوست ندارند فرزندانشان به سایت های مخرب و غیر اخلاقی دسترسی داشته باشند می توانند از این قابلیت برای هدف خود استفاده کنند.
BACKUP:
دیگر قابلیت این بسته امنیتی وجود ابزاری است که اجازه پشتیبان گیری از فایل ها را خواهد داد . شاید زمانی پیش آید که به هردلیلی فایل از بین برود BACKUP موجود را می توان بازیابی کرد و با خیالی آسوده به کار ادامه داد.
TUNE-UP:
و آخرین ابزار موجود که باعث می شود فایل های اضافی و ریجستری موجود روی ویندوز از بین برود. یعنی دیگر فایلی که بدون استفاده است روی سیستم باقی نخواهد ماند. با این وجود سرعت رایانه تا حدودی افزایش خواهد یافت.


قابلیت های بسته امنیتی Bitdefender Internet Security 2012:
- محیطی بسیار کامل برای امنیت فوق العاده بالا
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- وجود 8 نرم افزار برای امنیت کامل
- امنیت بسیار بالا در وبگردی با قابلیت Virtualized Browser
- امنیت اختصاصی در شبکه های کامپیوتری
- امکان بازگردانی ویندوز در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی
- آموزش و کمک به کاربر به صورت فیلم و ویدئو
- اسکن سریعتر با حالت Quick Scan
- بهینه سازی شده برای افزایش کارآیی
- به روز رسانی سریع و مداوم
- استفاده از جدیدترین متدهای اسکن سیستم
- عدم کاهش کار آیی یا Porformance  سیستم
- نصب آسان و سریع نرم افزار و کرک شدن به سادگی
- سازگاری با سخت افزار های در حد معمولی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد