دانلود نرم افزار رایگان
دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو AnvSoft Photo Flash Maker Platinum 5.35 Portable
 
از جمله نرم افزارهایی که همیشه مورد توجه کاربران بوده اند ، نرم افزارهایی هستند که بهترین امکانات را در اختیار کاربران قرار می دهند تا با کم ترین دانش و پیش زمینه قبلی ، بتوانند از خلاقیت خود استفاده نمایند. AnvSoft Photo Flash Maker یکی از این نرم افزارها است. این نرم افزار هرآنچه نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد تا با عکس ها ، آهنگ ها و فایل های ویدیویی خود به سادگی هرچه تمام تر یک اسلایدشوی زیبا (فلش) طراحی کنید. در انجام این کار و همچنین در استفاده از عکس ها و فایل های صوتی و تصویری محدودیتی نخواهید داشت چراکه نرم افزار از طیف وسیعی از فرمت های فایل پشتیبانی می کند. در نهایت نیز می توانید خروجی کار خود را به صورت فلش ذخیره کنید و در رایانه تماشا کنید ، با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا آن را برروی دیسک ذخیره کنید و در دستگاه های پخش مختلف از آن استفاده کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

دانلود Flash Decompiler Trillix  استخراج محتویات فایل های SWF



فایل های Swf که امروزه بسیار رایج هستند و در اکثر سایت هایی که در آن ها فلش گنجانده شده وجود دارد به دلایل مختلف امکان ویرایش نداشته و نمی توان آن ها را ویرایش کرد ؛ البته با ترفندهای خاصی این امکان فراهم می شود ولی با استفاده از نرم افزارهایی مانند Adobe Flash این امکان وجود ندارد. به منظور ویرایش و تغییر در فایل های فلش SWF می بایست از نرم افزارهایی مانند Flash Decompiler Trillix بهره برد که می تواند با استخراج محتویات فایل های فلش امکان ویرایش را در آن ها فراهم کند. عملکرد این ابزار فوق العاده آسان است ؛ پس از بازکردن فایل فلش آن را به فرمت FLV تبدیل می کند که به راحتی در نرم افزارهای مثل ادوبی فلش امکان ویرایش آن ها وجود دارد. این تبدیل شامل تمامی اجزای موجود در فایل Swf خواهد شد.
متن ها ، تصاویر ، موزیک ها ، فیلم ها ، اشکال و به طور کلی هرآنچه به عنوان یک Object در فلش گنجانده شده پس از تبدیل به راحتی امکان تغییر دارند و به همین دلیل هم می توان تمامی فلش های موجود در اینترنت را به آسانی تغییر داد و با سلیقه شخصی آماده سازی کرد. سازگاری با محصولات مختلف ادوبی برای ویرایش فلش ها یکی از قابلیت های مهم Flash Decompiler Trillix محسوب می شود. کار با این ابزار بسیار آسان است ؛ کمی سلیقه و دقت لازم است تا فایل های فلش مورد پسند خود را پس از دانلود مورد ویرایش قرار دهید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Flash Decompiler Trillix v5.2.1160:
- تبدیل فرمت SWF به FLV
- سازگاری با محصولات ادوبی برای ویرایش
- استخراج تمامی Object های موجود پس از تبدیل
- عدم افت کیفیت پس از تبدیل
- سازگاری با Action Script 3.0
- واسط کاربری جذاب و استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:Flash Decompiler Trillix v5,2,استخراج محتویات فایل های SWF,
ارسال توسط Amir

دانلود A4DeskPro Flash Website Builder طراح سایت های فلش


طراحی یک سایت فلش کار بسیار دشواری است مخصوصا که کاربر بخواهد با اسکریپت نویسی بسیاری از گزینه ها را طراحی نمود. برای کاربرانی که سطح علمی شان در حد معمول و حتی رو به بالا هم هست کار طراحی چینن وب سایت هایی بسیار دشوار می باشد ولی گاهی می توان با یک سری از نرم افزارها که برای چنین طراحی هایی ارائه شده اند حتی کاربران مبتدی را هم به آماده سازی یک سایت فلش ترغیب نمود. A4DeskPro Flash Website Builder یکی از همین نرم افزارهای طراحی است که به راحتی می توان بدون هیچ گونه کدنویسی خاصی اما با کمی دقت و سلیقه کامل ترین سایت های فلش را طراحی نمود.
به راحتی می توان انیمیشن های فلش را طراحی کرد و برروی صفحات وب پیاده نمود ؛ همه گزینه های مورد نیاز برای طراحی یک سایت فلش در این ابزار گنجانده شده است البته نه فقط سایت های فلش بلکه می توان چیزی شبیه به اتوران ها یا حتی اسلایدشوهای فلش را هم با این محصول طراحی کرد. استفاده از انواع Object ها در طراحی ، سازگاری با فرمت های مختلف ، سازگاری با استانداردها ، امکان طراحی گالری عکس به صورت فلش ، استفاده از موزیک ها در طراحی ، ساخت بخشی از یک سایت به صورت فلش مانند منو ها و بسیاری گزینه های دیگر که نرم افزار A4DeskPro Flash Website Builder برای کاربران آماده کرده است ؛ اما همه این گزینه ها را که کنار گذاریم عدم نیاز به کد نویسی مهم ترین خصوصیت این نرم افزار محسوب می شود که برای همه کاربران سهولت طراحی را به دنبال خواهد داشت.


قابلیت های کلیدی نرم افزار A4DeskPro Flash Website Builder v5.80 :
- عدم نیاز به دانش اسکریپت نویسی
- سازگاری با فرمت های مختلف
- سازگاری با استانداردهای مختلف
- استفاده از تمامی Object ها در طراحی
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- طراحی سایت یا بخشی از یک سایت به صورت کاملا فلش
- هماهنگی کامل با کدهای HTML
- امکان طراحی اتوران های ساده
- قابلیت پیاده سازی انواع اسلایدشوها
- طراحی گالری های تصاویر به صورت کاملا فلش
- قابلیت قرار دادن موزیک برروی فلش های طراحی شده
- امکان قرار دان ویدئوهای FLV برروی فلش طراحی شده و پخش آن به صورت آنلاین
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:A4DeskPro Flash Website Builder v5,80 ,طراح سایت های فلش,
ارسال توسط Amir

ذخیره سازی و نمايش فایل هاي FLV با GetFLV Pro

حتما پیش آمده در گشت و گذار در اینترنت از یک فایل فلش که به فرمت

FLV

است خوشتان آمده و دوست داشته اید که آن را بر روی سیستم خود دانلود و بارگذاری کرده باشید تا بتوانید به صورت آفلاین هم مشاهده نمائید. سایت هایی نظیرYoutube که شهرت زیادی میان کاربران دارد تقریبا تمامی فایل های تصویری آن با فرمت FLV می باشد.

GetFLV Pro

نام ابزاری است که به کاربر این قابلیت را می دهد  تا به سادگی خوردن یک لیوان آب فایل های FLV را از سایت ها استخراج کرده  و قابلیت تبدیل فرمت را هم به کاربر می دهد ضمن این که خود فایل را هم بدون هیچ گونه تغییری قادر است به نمایش درآورد. فرمت هایی که با این نرم افزار می توان FLV را به آن ها تبدیل نمود عبارتند از:

AVI, MPEG, MP4, 3GP, MOV, WMV و البته بسیاری فرمت های دیگر. جالب است بدانید که می توان صداهای موجود در FLV را هم استخراج کرد و فقط یک فایل صوتی  ساخت. این ابزار به جز موارد بالا قادر به تعمیر فایل های FLV هم می باشد. بعضی اوقات پیش می آید که نمی توان نشانگر حرکتی در مدیا ها را جابه جا کرد . با استفاده از GetFLV این امر یعنی تعمیر هم امکان پذیر خواهد شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetFLV Pro v8.9.5.9:
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- توانايي دانلود و پخش فایل ها با فرمت FLV
- دانلود آسان فایل ها و ویدیو کلیپ از سایت های معروف
- قابلیت تعمیر فایل های تصویری  FLV
- قابليت تبديل فايلهاي تصويري به فرمت FLV
- استخراج فرمتهاي صوتي و تبديل آن به MP3, WMA, WAV, AAC و ...
- قابلیت ذخیره سازی فايل هاي FLV به صورت فقط صوت
- تبدیل به فرمت های تصویری رایج مانند AVI ،MPEG ،MP4 ،3GP ،MOV ،WMV
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:GetFLV Pro v8,9,5,9,ذخیره سازی و نمايش فایل هاي FLV ,
ارسال توسط Amir

مشاهده و اجرای فایل های فلش با Adobe Flash Player

 

اگر در وب گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و

نرم افزار

بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و

نرم افزارهاي

زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد.كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام

Adobe Flash Player

بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.



برخي از ويژگي نرم افزار Adobe Flash Player v10.3.183.5 :

- ActionScript 3.0 : نسخه ي 3.0 از اكشن اسكريپت

 

- New virtual machine : مجهز به Virtual Machine يا ماشين مجازي جديد

 

- Increased performance : افزايش كارايي و بازده نرم افزار

 

- Enhanced security : افزايش ميزان امنيت

 

- Display API : نمايش توابع API

 

- File upload/download : آپلود و دانلود فايلها

 

- Enhanced expressiveness :  بيانگري بيشتر اين نسخه

 

- External API : توابع API خروجي

 

- Asynchronous communication model : مدل ارتباطي ناهمگام

 

- نصب راحت تر و فراگير تر

 

- پشتيباني Input Method Editor يا IME

 

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

 

- و ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

منبع : www.AsanDownload.com

 

روزانه شاید خیلی از ما ده ها و یا صدها فایل فلش تبیلغاتی و یا بنرهایی که به صورت انیمیشن ساده طراحی شده اند مواجه می شویم ، بنرهایی که با اهداف گوناگون طراحی می شوند. اهدافی مانند افزایش بازدیدکنندگان و یا فروش بهتر محصول و حتی گاهی نماد یک سایت را نیز پیدا می کنند. این ها نمونه ای از فلش هایی هستند که ما با آن ها رو به رو می شویم ، گاهی یک انیمیشن ساده می تواند نقش آموزش نرم افزار و یا مطلب خاصی را داشته باشد و جنبه آموزشی به خود بگیرد ، این همه تنها مواردی اندک از استفاده های بسیار زیاد از فایل های فلش هستند. اما نکته ای که اهمیت دارد این است که کاربران بر این عقیده هستند طراحی چنین فلش هایی کارآسانی نیست، شاید تا حدودی این نظر درست باشد اما نه در همه موارد ؛ درست است که برای مثال در نرم افزار Adobe Flash نیز به نوشتن اسکریپ هایی است تا فایل های فلش آماده استفاده شود اما این بدان معنا نیست که همه نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند به همین شکل هستند بلکه بالعکس بسیاری از نرم افزارها هیچ نیازی به کدنویسی و یا آموزش خاصی ندارند و مهم اندکی وقت گذاشتن برای طراحی زیباترین فلش فایل ها است. برای مثال نرم افزاری با نام KoolMoves قادر است تا تمامی خواسته های کاربران را در خصوص طراحی فایل های فلش پاسخ گو بوده بدون این که نیازی به آموزش و یا حتی یک خط کدنویسی باشد. این نرم افزار که به تازگی نسخه ی جدید از آن ارائه شده است در ادامه نسخه های قبلی بازهم توانسته توجه و رضایت آن ها را نیز به دست آورد. KoolMoves کم حجم ، سبک و دقیق است و البته استفاده از آن فوق العاده آسان است، شاید به اندازه ی نرم افزاری مانند Adobe Flash کارآیی نداشته باشد اما لزومی ندارد برای طراحی یک بنر تبلیغاتی و یا یک منو فلش ساده از چنین نرم افزارهایی استفاده شود که نیاز به آموزش و یا کدنویسی داشته باشند. می توان گفت KoolMoves در حقیقت نسخه ای از همان Adobe Flash است اما با این تفاوت که نیازی به طراحی های حرفه ای این نرم افزار ندارد. حجم پائین ، محیط کاربری جذاب ، استفاده آسان، بهره گیری از جدیدترین طرح ها و تکنولوژی ها ، امکان ذخیره سازی با فرمت های مختلف ، قابلیت بهره گیری از انواع طرح های متحرک سازی و چندین و چند قابلیت دیگر که می توان در نسخه های مختلف KoolMoves و البته به طور دقیق تر در این نسخه به مشاهده آن ها پرداخت.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار KoolMoves v8.0 Retail :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار و عدم نیاز به آموزش خاص
- سرعت ، دقت و حجم پائین
- محیط کاربری بسیار جذاب نرم افزار
- افکت های متعدد برای متحرک سازی تصاویر
- افکت های خاص برای نمایش هرچه زیباتر متن های دو بعدی و سه بعدی
- امکان بهره گیری از فرمت های SWF و FLV
- امکان ذخیره سازی با کیفیت و فرمت و اندازه دلخواه
- قابلیت بهره گیری از اکشن اسکریپت های موجود در نرم افزار
- وجود طرح ها و مدل های زیبا و متعدد در نرم افزار
- امکان ساخت منو و یا حتی صفحه وب سایت
- انجام بسیاری از کارها با استفاده از Wizard
- استفاده از پوسته های متفاوت برای اجرای فایل های فلش طراحی شده ( پلیر نرم افزار )
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:طراحی فلش,ابزاری برای طراحی فلش KoolMoves v8,0 Retail,
ارسال توسط Amir
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد