دانلود نرم افزار رایگان
ارسال توسط Amir

امنیت و آرامش با آنتی ویروس رایگان و ایرانی Maftoox AntiVirus


امروزه بحث امنيت سيستم يکي از مبحث هاي اصلي و مهم به شمار رفته به گونه اي که مي توان گفت تقريبا تمامي افراد به شکل و طروق متفاوت و با نصب

نرم افزارهاي

امنيتي مختلف بر روي سيستم هاي خود سعي مي کنند تا امنيت پايدار و کاملي را براي سيستم خود و اطلاعات و اسنادشان فراهم آورند. به همين دليل نيز شرکت هاي امنيتي و نرم افزارهاي امنيتي نيز روز به روز افزايش يافته و سعي مي کنند تا با افزايش قدرت نرم افزارها و آنتي ويروس هاي خود در عرصه ي رقابت باقي مانده و کاربران خود را راضي نگه دارند ولي در اين ميان کمتر نرم افزارهاي را مي توان يافت که واقعا از قدرت عالي و ابزار مفيدي برخودار باشند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي

نرم افزاري

بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد امنيت فوق العاده و عالي را براي سيستم خود فراهم نماييد.

Maftoox AntiVirus

آنتي ويروس رايگان و قدرتمندي است که توسط برنامه نويسان ايراني پس از مدت ها تلاش و با استفاده از تجربيات بالاي طراحان و توسعه دهندگان آن ساخته شده و در اختيار کاربران قرار گرفته است. اين آنتي ويروس قدرتمند با داشتن امکانات و ابزارهاي مفيدي براي پاکسازي سيستم از هرگونه ويروس، تروجان و ... و همچنين بهينه سازي سيستم با استفاده از الگو ها و متدد هاي جديد و به روز قادر است تا امنيت پايدار و کاملي را براي شما و سيستمتان فراهم نمايد. علاوه بر اين Maftoox AntiVirus با داشتن موتور جستجوي

قدرتمند

براي يافتن انواع ويروس ها و فايل هاي مخرب قادر است تا با ارائه ي آپديت هاي به روز و اتوماتيک از سيستم شما محافظت نموده و به شما اين امکان را دهد تا فايل هاي موجود در هارد ديسک خود و حتي انواع حافظه هاي جانبي را به دو روش اتوماتيک و دستي اسکن نموده و تنظيمات مورد نياز خود را براي استفاده ي بهتر در آن اعمال نماييد.



قابليت هاي کليدي نرم افزار Maftoox AntiVirus v2.2.1 :

- امکان اسکن سيستم به دو حالت دستي و اتوماتيک


- امکان آپديت از سرور سايت با سرعت و دقت بالا


- استفاده ي بسيار ناچيز از CPU ي سيستم


- پشتيباني از 10 زبان زنده ي دنيا از جمله زبان شيرين فارسي


- توانايي جلوگيري از نصب Maleware ها بر روي سيستم


- داراي موتور جست و جوي قوي و دقيق براي يافتن فايل هاي مخرب


- داراي ابزار مفيد و قدرتمندي همچون Memory Optimizer، Uninstaller، Application Shutdown، Registry Cleaner، Fast Cleaner، Turbo Cleaner، Process Manager و ...


- داراي تاييد نامه و گواهي نامه هاي معتبر از سايت هاي معتبري همچون سافت پديا و ...


- داراي محيطي کاملا ساده اما زيبا، جذاب و کاربرپسند


- کاملا رايگان و بدون محدوديت


- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز ازجمله ويندوز محبوب 7


- و ...




ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

امنيت،آرامش با ESET NOD32 Antivirus & Smart Security آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال میباشد. و همچنین قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از NetWork دارا میباشند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی

بخش های اصلی تشکلیل دهنده ESET NOD32 Antivirus & Smart Security :
ESET Personal Firewall:

دارای فایروالی قدرتمند که تمامی ترافیک های رد و بدل شده بین کامپیوتر محافظت شده و دیگر کامپیوتر ها را در یک شبکه محلی زیر نظر می گیرد
برخی از کارایی های این فایروال:
- مرور همیشگی برنامه هایی که از پروتکل های HTTP و POP3 استفاده می کنند (این پروتکل ها برای وبگردی، گرفتن و فرستادن ایمیل مورد استفاده قرار می گیرند) برای آلودگی ها
- جلوگیری از حملات در شبکه های سطح پایین که امنیت کمتری دارند
- فیلتر کردن اطلاعات ورودی و خروجی بر اساس قوانینی که کاربر وضع می کند
- زیر نظر گرفتن همیشگی تغییرات صورت گرفته در فایل های اجرایی
- Antivirus MONitor: این بخش که به اصطاح (AMON) نامیده می شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها می باشد.
- NOD32: این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف می باشد.
- Internet MONitor: این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت می باشد.
- Email MONitor: این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange می باشد.
- Document MONitor: این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office می باشد.
- ESET Anti Spam:
 
- پشتیبانی از فرمت RCF ایمیل ها
- قابلیت ایجاد Blacklist و Whitelist
- قابلیت کنترل چندین پیام به صورت همزمان
- یکپارچگی کامل با نرم افزار Microsoft Outlook

قابلیت های كليدي نرم افزار :
- ThreatSense® technology چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها و ...
- جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن فايل هایی که مشکوک به آلوده
- محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و ...
- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس
- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه
- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا)
- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز
- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ESET NOD32 Antivirus & Smart Security



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

منبع : www.AsanDownload.com

 

با توجه به استفاده روز افزون کاربران از دنیای اینترنت بازار حملات ویروس ها و هکرها بسیار داغ است. روزانه ویروس های مخربی با اهداف مختلف طراحی شده و وارد اینترنت می شوند تا رایانه های شخصی و اداری در سراسر جهان را آلوده نمایند . استفاده از یک آنتی ویروس بسیار مطمئین دغدغه بسیاری از کاربران است . همیشه این سوال پیش می آید که کدام آنتی ویروس قدرت بیشتری دارد؟
کدام بسته امنیتی برای رایانه ما مناسب تر است؟ و صدها سوال دیگر که ذهن هر کاربری را به خود مشغول می کند.
در استفاده از آنتی ویروس ها و در کل بسته های امنیتی مهم ترین خصوصیت شناسایی ویروس های جدید و قدرت نرم افزار است. سرعت اسکن کردن رایانه و این که آیا پس از نصب این بسته رایانه هم کند می شود یا نه ؟ این ها مواردی است که یک کاربر غالبا برای انتخاب آنتی ویروس مناسب خود به آن توجه می کند.
بسته نرم افزاری Avira Premium Security Suite یکی از بهترین نرم افزار های امنیتی به شمار می رود. این مجموعه  محصول کمپانی Avira که یک شرکت آلمانی است می باشد. این کمپانی اولین محصول خود را در سال 1988 (20 سال سابقه ) با نام H+BEDV Datentechnik GmbH عرضه نمود. بعد ها با تغییر نام ضد ویروس ها به نام AntiVir به کار خود ادامه داد . این آنتی ویروس هم به صورت رایگان و هم به صورت حرفه ای عرضه می گردید تا به امروز که بسته نرم افزار بسیار قدرتمند Avira Premium Security Suite از سوی این کمپانی آلمانی عرضه گردیده است. مجموعه ای بسیار قدرتمند که توانایی مقابله با جدید ترین ویروس ها را دارا است. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب است. 
این آنتی ویروس در سایت av-comparatives که وب سایتی برای تست آنتی ویروس ها می باشد بالاتر  از آنتی ویروس های بسیار مشهور NOD 32 و Kaspersky قرار گرفته است. این بسته امنیتی نه تنها آنتی ویروسی قدرتمند است بلکه شامل ابزارهایی است که می تواند رایانه شما را در برابر حمله هرنوع فایل مخربی محفوظ سازد.
 این ابزار ها شامل موارد زیر هستند :
- AntiVir
- AntiAd/Spyware
- AntiPhishing
- AntiRootkit
- AntiDrive-by
- AntiBot
- EmailScanner
- WebGuard
- RescueSystem
- BackupSystem
- AntiSpam
- FireWall
- GameMode

موارد بالا همگی نشان دهنده کامل بودن این بسته امنیتی را هستند. سرعت عمل بسیار بالا یکی از مهم ترین خصوصیات بارز این نرم افزار به شمار می آید. محیط کاربری ساده همراه با نصب آسان از دیگر خصوصیات این ابزار است ، همین طور  بسته های به روز رسانی این نرم افزار بسیار کم حجم است که برای سرعت های پائین بسیار مناسب می باشد.
 
قابلیت های کلیدی بسته امنیتی Avira Premium Security Suite v10.2.0.668 :
- شناسایی جدید ترین ویروس ها ، تروجان ها و در کل فایل های مخرب
- آنتی ویروسی قدرتمند
- دیوار آتشی بسیار قوی
- محیط کاربری بسیار ساده
- سرعت عمل بسیار بالا
- بسته های به روز رسانی کم حجم و ب هروز رسانی سریع به صورت آنلاین
- توانایی شناسایی ایمیل های مخرب
- شناسایی کرم های مخرب اینترنتی
- شناسایی جاسوس ابزارها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 


ادامه مطلب ...

مجيد ۷:۱۰:۱۰ صبح پنجشنبه ۲۰ مردادماه ۱۳۹۰ لینک ثابت 
دسته : آنتی ویروس , دیوار آتش , ضد هک و جاسوسی  تعداد بازديد : 54386

آسوده خیال با بسته امنیتی Bitdefender Total Security 2012

 

در جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی مجلات و سایت های معتبر مبنی بر معرفی بهترین بسته های امنیتی نام Bitdefender بازهم به عنوان یکی از 10 نام برتر دیده می شود. محصولات امنیتی Bitdefender چند سالی است که توانسته به واسطه آنچه کاربران از امنیت نیاز دارند و البته امنیتی که محصولات به کاربران هدیه می دهد جز بهترین ها شناخته شود. محوبیت میان کاربران به دلیل قدرت بالا در شناسایی فایل ها مخرب و کامل بودن باعث شده تا هرروز به امنیتی که این نرم افزار فراهم می کند افزوده شود ؛ هرساله شرکت سازنده مطابق با رسمی که اکثر شرکت های نرم افزاری دارند نسخه ی جدید محصولات خود را عرضه می نماید. نسخه 2012 از قدرتمندترین محصول امنیتی Bitdefender یعنی Total Security به تازگی منتشر شده است که علاوه بر امکانات نسخه های قبلی امنیتی پایدارتر در کنار سرعت بالاتر در اجرا و اسکن سیستم را فراهم می کند.
این ابزار قدرتمند که تقریبا همه موارد لازم برای برقراری امنیت را در خود می بیند ؛ نسبت به نسخه 2011 بسیار سریعتر عمل خواهد کرد و این هم به دلیل بهینه شدن موارد متعدد در نرم افزار است که باعث جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران می شود. امنیت بالاتر به دلیل وجود سه فیلتر برای اسکن سیستم این امکان را فراهم کرده که اگر فایل مخربی بخواهد به سیستم مشکلی وارد کند باید از این سه مرحله عبور کند که تقریبا غیر ممکن است. Total Security در نسخه ی جدید به واسطه وجود محیط کاربری جدید و سیستمی که برای 4 نوع کاربر مختلف تعریف شده است سهولت در استفاده از تمامی بخش های نرم افزار را در دستور کار خود قرار داده است. کنترل کامل بر روی عملکرد فرزندان در محیط خانه و همچنین کارمندان در محیط کار این امکان را فراهم کرده تا بتوان هر بخشی از سیستم را مورد کنترل و در صورت لازم آن را از دسترس خارج کرد.
مجموعا 13 قابلیت برای بسته های امنیتی Bitdefender تعریف شده است که تنها Total Security است که تمامی این قابلیت ها را در بر می گیرد. آنتی ویروس ، دیوار آتش ، آنتی اسپای ، آنتی اسپم و مبارزه قدرتمند با حملات در سایت ها در بخش امنیتی قرار دارند که می توانند به هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین نهایت امنیت را فراهم کنند. با این 5 قابلیت خیال کاربر از هرگونه فایل مخرب راحت و آسوده خواهد بود.
دومین مجموعه قابلیت ها مربوط به کارآیی سیستم است که به دو قابلیت خلاصه شده است. یکی ترفندی برای مدیریت هرچه بهتر سیستم که Tune-Up نامیده می شود و دومی هم که برای استفاده هرچه بهتر از منابع سیستم سخت افزاری تعریف شده و Special Operating Modes نام دارد. قابلیت دوم خیلی جالب و مفید است و کاربر می تواند برای مثال برای کاهش مصرف باتری لپ تاپ بسته امنیتی را طوری برنامه ریزی کند که کمترین میزان از سیستم را مصرف کند.
مرحله بعدی امنیت مربوط به خصوصی سازی ارتباطات است ، ارتباطی خصوصی و ایمن در محیط های مختلف نظیر مسنجرها ، اشتراک گذاری فایل ها و مواردی از این دست که برای بسیاری از کاربران که زیاد در دنیای اینترنت به ارتباطات اهمیت می دهند مهم خواهد بود.
آخرین مرحله هم به کنترل کامل کاربران توسط مدیریت سیستم ، امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها ، مدیریت شبکه و برقراری امنیت در آن ختم می شود. آخرین نسخه از Total Security با آخرین نسخه از ویندوز یعنی ویندوز 7 هم سازگاری کاملی دارد و در بسیاری از بخش ها با این ویندوز هماهنگ تر عمل خواهد کرد. شما کاربرانی که به امنیت سیستم اهمیت می دهید این بسته می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. دو نسخه 32 بیت و 64 بیت به همراه کرک تست شده در سایت آسان دانلود قرار گرفته تا همه بتوانند از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند.


قابلیت ها کلیدی نرم افزار Bitdefender Total Security 2012 :

- نهایت امنیت در سیستم با این بسته امنیتی

 

- آنتی ویروس قدرتمند موجود در نرم افزار

 

- به

روز رسانی

های سریع

 

- امنیت بسیار بالا در وبگردی با قابلیت Virtualized Browser

 

- امنیت اختصاصی در شبکه های کامپیوتری

 

- امکان بازگردانی ویندوز در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی

 

- اسکن مداوم اما سریع و بهینه شده نسبت به نسخه قبلی

 

- سه مرحله کامل برای جلوگیری از ورود فایل های مخرب به سیستم

 

- استفاده از آخرین تکنولوژی ها در شناسایی فایل های مخرب

 

- 4 مجموعه کامل از

نرم افزارهایی

که در کنار هم برای برقراری امنیت جای گرفته اند

 

- استفاده آسان از نرم افزار در نسخه ی جدید

 

- واسط کاربری فوق العاده جذاب 

 

- اسکن سریعتر با حالت Quick Scan

 

- جست و جو برای یافتن سایت های مخرب از لحاظ نرم افزارهای جاسوسی 

 

- بهینه سازی شده برای افزایش کارآیی

 

- دیوار آتش قدرتمند موجود در نرم افزار

 

- مناسب برای لپ تاپ ها به منظور کاهش مصرف باتری

 

- کامل ترین ابزار موجود و ارائه شده از سوی Bitdefender

 

- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله

ویندوز محبوب 7

- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:اویرا,انتی ویروس اویرا,اخرین نسخه اویرا,
ارسال توسط Amir

آسوده خیال با بسته امنیتی Bitdefender Total Security 2012


در جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی مجلات و سایت های معتبر مبنی بر معرفی بهترین بسته های امنیتی نام Bitdefender بازهم به عنوان یکی از 10 نام برتر دیده می شود. محصولات امنیتی Bitdefender چند سالی است که توانسته به واسطه آنچه کاربران از امنیت نیاز دارند و البته امنیتی که محصولات به کاربران هدیه می دهد جز بهترین ها شناخته شود. محوبیت میان کاربران به دلیل قدرت بالا در شناسایی فایل ها مخرب و کامل بودن باعث شده تا هرروز به امنیتی که این نرم افزار فراهم می کند افزوده شود ؛ هرساله شرکت سازنده مطابق با رسمی که اکثر شرکت های نرم افزاری دارند نسخه ی جدید محصولات خود را عرضه می نماید. نسخه 2012 از قدرتمندترین محصول امنیتی Bitdefender یعنی Total Security به تازگی منتشر شده است که علاوه بر امکانات نسخه های قبلی امنیتی پایدارتر در کنار سرعت بالاتر در اجرا و اسکن سیستم را فراهم می کند.
این ابزار قدرتمند که تقریبا همه موارد لازم برای برقراری امنیت را در خود می بیند ؛ نسبت به نسخه 2011 بسیار سریعتر عمل خواهد کرد و این هم به دلیل بهینه شدن موارد متعدد در نرم افزار است که باعث جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران می شود. امنیت بالاتر به دلیل وجود سه فیلتر برای اسکن سیستم این امکان را فراهم کرده که اگر فایل مخربی بخواهد به سیستم مشکلی وارد کند باید از این سه مرحله عبور کند که تقریبا غیر ممکن است. Total Security در نسخه ی جدید به واسطه وجود محیط کاربری جدید و سیستمی که برای 4 نوع کاربر مختلف تعریف شده است سهولت در استفاده از تمامی بخش های نرم افزار را در دستور کار خود قرار داده است. کنترل کامل بر روی عملکرد فرزندان در محیط خانه و همچنین کارمندان در محیط کار این امکان را فراهم کرده تا بتوان هر بخشی از سیستم را مورد کنترل و در صورت لازم آن را از دسترس خارج کرد.
مجموعا 13 قابلیت برای بسته های امنیتی Bitdefender تعریف شده است که تنها Total Security است که تمامی این قابلیت ها را در بر می گیرد. آنتی ویروس ، دیوار آتش ، آنتی اسپای ، آنتی اسپم و مبارزه قدرتمند با حملات در سایت ها در بخش امنیتی قرار دارند که می توانند به هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین نهایت امنیت را فراهم کنند. با این 5 قابلیت خیال کاربر از هرگونه فایل مخرب راحت و آسوده خواهد بود.
دومین مجموعه قابلیت ها مربوط به کارآیی سیستم است که به دو قابلیت خلاصه شده است. یکی ترفندی برای مدیریت هرچه بهتر سیستم که Tune-Up نامیده می شود و دومی هم که برای استفاده هرچه بهتر از منابع سیستم سخت افزاری تعریف شده و Special Operating Modes نام دارد. قابلیت دوم خیلی جالب و مفید است و کاربر می تواند برای مثال برای کاهش مصرف باتری لپ تاپ بسته امنیتی را طوری برنامه ریزی کند که کمترین میزان از سیستم را مصرف کند.
مرحله بعدی امنیت مربوط به خصوصی سازی ارتباطات است ، ارتباطی خصوصی و ایمن در محیط های مختلف نظیر مسنجرها ، اشتراک گذاری فایل ها و مواردی از این دست که برای بسیاری از کاربران که زیاد در دنیای اینترنت به ارتباطات اهمیت می دهند مهم خواهد بود.
آخرین مرحله هم به کنترل کامل کاربران توسط مدیریت سیستم ، امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها ، مدیریت شبکه و برقراری امنیت در آن ختم می شود. آخرین نسخه از Total Security با آخرین نسخه از ویندوز یعنی ویندوز 7 هم سازگاری کاملی دارد و در بسیاری از بخش ها با این ویندوز هماهنگ تر عمل خواهد کرد. شما کاربرانی که به امنیت سیستم اهمیت می دهید این بسته می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. دو نسخه 32 بیت و 64 بیت به همراه کرک تست شده در سایت آسان دانلود قرار گرفته تا همه بتوانند از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند.


قابلیت ها کلیدی نرم افزار Bitdefender Total Security 2012 :
- نهایت امنیت در سیستم با این بسته امنیتی
- آنتی ویروس قدرتمند موجود در نرم افزار
- به روز رسانی های سریع
- امنیت بسیار بالا در وبگردی با قابلیت Virtualized Browser
- امنیت اختصاصی در شبکه های کامپیوتری
- امکان بازگردانی ویندوز در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی
- اسکن مداوم اما سریع و بهینه شده نسبت به نسخه قبلی
- سه مرحله کامل برای جلوگیری از ورود فایل های مخرب به سیستم
- استفاده از آخرین تکنولوژی ها در شناسایی فایل های مخرب
- 4 مجموعه کامل از نرم افزارهایی که در کنار هم برای برقراری امنیت جای گرفته اند
- استفاده آسان از نرم افزار در نسخه ی جدید
- واسط کاربری فوق العاده جذاب 
- اسکن سریعتر با حالت Quick Scan
- جست و جو برای یافتن سایت های مخرب از لحاظ نرم افزارهای جاسوسی 
- بهینه سازی شده برای افزایش کارآیی
- دیوار آتش قدرتمند موجود در نرم افزار
- مناسب برای لپ تاپ ها به منظور کاهش مصرف باتری
- کامل ترین ابزار موجود و ارائه شده از سوی Bitdefender
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

امنیت پایدار در دنیای مجازی اینترنت با BitDefender Internet Security 2012 Final


همیشه وجود یک آنتی ویروس خوب و کارا با قابلیت های کامل نیاز یک سیستم رایانه ای به شمار می رود. وجود ابزاری امنیتی که بتواند در سیستم را در مقابل حملات ویروس ها و کرم های اینترتی محافظت نماید. نرم افزارهای زیادی در زمینه امنیت وجود دارند. یکی از این نرم افزار ها BitDefender نام دارد. ابزاری بسیار کامل که امنیت مثال زدنی را برای سیستم ها به ارمغان می آورد. اما مجموعه نرم افزار های شرکت BitDefender در یک بسته نرم افزاری جمع آوری شده که Bitdefender Internet Security نام گرفته است . بسته ای که با دارا بودن تمامی نرم افزارهای امنیتی این شرکت به کاربرانش لذت استفاده از یک رایانه امن را هدیه می دهد.
BitDefender Internet Security با استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود اقدام به اسکن سیستم کرده و با به روزرسانی سریع به هیچ ویروس و یا فایل مخربی اجازه ورود به سیستم کاربرانش را نخواهد داد.
محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و همین عامل به کاربران کمک می کند تا به راحتی بتوانند نرم افزار را مدیریت کنند. این بسته نرم افزاری شامل تمامی نرم افزار های این شرکت برای امنیت کامل خواهد بود. نرم افزار عبارتند از :
ANTIVIRUS & ANTISPYWARE:
نرم افزاری هایی که از ورود انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب به سیستم کاربران جلوگیری کرده و خیال کاربران را از حمله ویروس ها راحت خواهد کرد.
ANTI-PHISHI:
این نرم افزار برای آنان که با صفحات وب سایت ها سروکار زیادی دارند و به طور کلی وقت زیادی برای گشت و گذار در اینترنت می گذارند مناسب است. چراکه از بازشدن صفحات مخرب وب سایت ها جلوگیری کرده و حتی اجازه لود شدن را هم نخواهد داد.
FIREWALL:
همه می دانیم که به دیوار آتش پیش فرض روی ویندوز به هیچ وجه نمی توان اطمینان کرد زیرا بسیار ضعیف عمل می کند. بسته BitDefender Total Security دیوار آتشی را در خود جای داده است که با قدرت بالا در مقابل حملات ایستادگی می کند و نرم افزار هایی را که به اینترنت متصل خواهند شد را برای امنیت بیشتر کنترل خواهد کرد.
ANTISPAM:
حتما با ایمیل های تبلیغاتی و مخرب مواجه شده اید. ایمیل هایی که گاهی باعث اختلال در کار خواهد شد. با ANTISPAM موجود در این بسته امنیتی جایی برای این پست های الکترونیکی نخواهد بود.
PARENTAL CONTROL:
به این خاطر در بالا ذکر شد که این بسته بسیار کامل است چون نرم افزاری هم برای کنترل فرزندان دارد. پدر و مادر هایی که دوست ندارند فرزندانشان به سایت های مخرب و غیر اخلاقی دسترسی داشته باشند می توانند از این قابلیت برای هدف خود استفاده کنند.
BACKUP:
دیگر قابلیت این بسته امنیتی وجود ابزاری است که اجازه پشتیبان گیری از فایل ها را خواهد داد . شاید زمانی پیش آید که به هردلیلی فایل از بین برود BACKUP موجود را می توان بازیابی کرد و با خیالی آسوده به کار ادامه داد.
TUNE-UP:
و آخرین ابزار موجود که باعث می شود فایل های اضافی و ریجستری موجود روی ویندوز از بین برود. یعنی دیگر فایلی که بدون استفاده است روی سیستم باقی نخواهد ماند. با این وجود سرعت رایانه تا حدودی افزایش خواهد یافت.


قابلیت های بسته امنیتی Bitdefender Internet Security 2012:
- محیطی بسیار کامل برای امنیت فوق العاده بالا
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- وجود 8 نرم افزار برای امنیت کامل
- امنیت بسیار بالا در وبگردی با قابلیت Virtualized Browser
- امنیت اختصاصی در شبکه های کامپیوتری
- امکان بازگردانی ویندوز در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی
- آموزش و کمک به کاربر به صورت فیلم و ویدئو
- اسکن سریعتر با حالت Quick Scan
- بهینه سازی شده برای افزایش کارآیی
- به روز رسانی سریع و مداوم
- استفاده از جدیدترین متدهای اسکن سیستم
- عدم کاهش کار آیی یا Porformance  سیستم
- نصب آسان و سریع نرم افزار و کرک شدن به سادگی
- سازگاری با سخت افزار های در حد معمولی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر

Eset NOD32

  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر

Eset NOD32

  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.


 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

امنیت بالا در بسته امنیتی Agnitum Outpost Security Suite Pro


امنیت یکی از مهم ترین بخش هایی است که رایانه ها و سیستم های رایانه ای به آن احتیاج زیادی دارند ؛ در اکثر سیستم های خانگی حتما نسخه از ابزارهای امنیتی با برندهای مختلف یافت می شود. نام ها و شرکت های متعددی هستند که در این زمینه فعالیت دارند و هریک بسته به توانایی هایی که از خود نشان می دهند می توانند ابزار امنیتی قوی تری را ارائه کنند.

Agnitum Outpost Security Suite Pro

یکی از کامل ترین بسته های امنیتی است که توانایی مبارزه با انواع فایل های مخرب را داراست. این بسته امنیتی که کاربران اغلب آن ها را با نام آنتی ویروس ها می شناسند نه تنها توانایی مبارزه با ویروس ها بلکه قابلیت ایستادگی در مقابل اکثر حملات مختلف به سیستم و همچنین از بین بردن همه انواع فایل های مخرب را داراست. این ابزار که هفتمین نسخه از آن به تازگی ارائه شده قادر است تا با سرعت بسیار بالا و به صورت دائمی سیستم کاربران را به صورت کاملا خودکار اسکن کردن و در صورت یافتن فایل های مخرب برای حذف آن ها اقدام کند ؛ شناسایی فایل های مخرب هم با قابلیت به روزرسانی های سریع و مداوم و همچنین داشتن بانک اطلاعاتی قدرتمند از انواع فایل های مخرب با قدرت بیشتری به مبارزه قدم می گذارد. چندین قابلیت جدید در این نسخه از نرم افزار Agnitum Outpost Security Suite Pro دیده می شود که دانستن آن ها خالی از لطف نیست ؛ مبارزه با فایل های مخرب با استفاده از گارد امنیتی برای سیستم و نرم افزارها ، امکان قفل کردن نرم افزارها و یا فولدرهای خاصی ، دیوار آتشی جدید و البته بهینه شده ، متدی جدید برای آنالیز اتوران ها و پشتیبانی از IP نسخه 6 برای

مدیریت شبکه

که در این ابزار به عنوان قابلیت های جدید به چشم می خورند.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Agnitum Outpost Security Suite Pro v7.5 :

- سرعت بالا در اسکن سیستم


- به

روزرسانی

های سریع


- گارد قدرتمند برای محافظت از نرم افزارها و فایل ها

(جدید)

- امکان مدیریت دسترسی ها به نرم افزار


- قابلیت قفل کردن فایل یا فولدرهای خاص

(جدید)

- دیوار آتش بهینه سازی شده

(جدید)

- اسکن سریع فلش ها بعد از اتصال


- هماهنگ با دو پلتفرم 32 و 64 بیت از سیستم عامل ویندوز


- آنتی اسپم بسیار قدرتمند


- امکان اسکن فایل ها در شبکه


- مانیتورینگ لحظه به لحظه سیستم و شبکه


- سهولت در استفاده از نرم افزار


- مبارزه با انواع جاسوس افزارها


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله

ویندوز محبوب 7

- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:بسته های امنیتی,امنیت بالا,
ارسال توسط Amir

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود. حال همان طور که مي دانيد به روز رساني اين بسته ها و نرم افزارهاي امنيتي به دو صورت آنلاين، که متداول ترين راه ممکن بوده ولي به خاطر حجم هاي بالاي اين گونه آپديت ها در مرحله ي اول و سرعت هاي پايين اينترنت و ساير مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ي دانلود براي بسياري از کاربران کاري بسيار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و روش دوم يعني به صورت آفلاين که به خاطر داشتن مزيت هاي فراواني همچون امکان ادامه ي دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن براي بي نهايت سيستم، سرعت بسيار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ويندوز و هزاران مزيت ديگر طرفداران بسياري داشته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد انجام مي پذيرد. حال از آنجايي که يافتن آپديت هاي آفلاين به روز و مطمئن نيز خود مشکلي است که بسياري از کاربران با آن دست و پنجه نرم مي کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ايجاد روشي جديد و با ارائه ي آپديت هاي آفلاين نرم افزارهاي امنيتي محبوب و پرقدرتي همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لينک مستقيم و براي نسخه ها و ورژن هاي مختلف و به روز رساني هر چند وقت يک بار آن ها اين مشکل کاربران را نيز برطرف نموده و باز هم خدمتي به شما دوستان عزيز آسان دانلودي نمايد تا بتوانيد بسته هاي امنيتي خود را بروز نگه داشته و سيستم خود را در مقابل خطرات محافظت نماييد. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت

McAfee VirusScan

را به روز نمایید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته

بانک اطلاعاتی

که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر

Eset NOD32 

یا

Kaspersky

برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های

به روز رسانی

شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و

کرک ها

دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف

Kaspersky

را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir

منبع : www.AsanDownload.com


با توجه به این که امروزه حافظه های جانبی و قابل حمل به یکی از پرکاربردترین ابزارها برای کاربران تبدیل شده و یکی از عوامل اصلی انتقال ویروس و آلوده شدن کامپیوترها نیز، همین حافظه های جانبی و قابل حمل می باشند گروه پرتوان آسان دانلود اقدام به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز کرده است که با استفاده از آن و به همراه یک آنتی ویروس قدرتمند می توانید حصار غیرقابل نفوذی را برای سیستم خود تهیه کرده و از نفوذ هرگونه فایل مخربی به سیستم خود توسط این حافظه های جانبی جلوگیری کنید. USB Disk Security که توسط شرکت Zbshareware ارائه شده است یکی از برترین نرم افزارهای امنیتی حال حاضر جهان شناخته شده که با استفاده از یک فناوری جدید از نفوذ هرگونه ویروس یا برنامه ی مخربی که سعی می کند از طریق USB فلش ها و کول دیسک ها به سیستم شما وارد شود جلوگیری کرده و حفاظتی 100 درصد را برای سیستم شما فراهم می کند و این درحالی است که، برنامه های مرتبط نسبتا کمی را در اینترنت و یا فروشگاه ها می توان یافت که بتوانند حتی حفاظتی 90 درصدی را برای شما به ارمغان بیاورند. علاوه بر اینUSB Disk Security برخلاف سایر نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها که برای تامین امنیت سیستم نیازمند آپدیت های مکرر و روزانه می باشند به این آپدیت های مکرر و سنگین نیازی نداشته و به راحتی می تواند از سیستم شما در برابر انواع فایل های مخرب محفاظت کند. یکی دیگر از مزیت های اصلی این نرم افزار که سبب محبوبیت بیش از حد آن شده است سازگاری کامل آن با هر نوع نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس می باشد و این در حالی است که نصب دو آنتی ویروس درکنار هم برای افزایش امنیت سیستم امری غیر ممکن بوده و یکی از مشکلات و معضلات بزرگ کاربران دنیای کامپیوتر به شمار می رود اما این نرم افزار با داشتن این مزیت باعث می شود تا امنیت کامل تری برای سیستم شما ایجاد گردد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار USB Disk Security v6.0.0.126:
- استفاده ی بسیار آسان بدون نیاز به هرگونه آموزشی
- استفاده ی بسیار کم از Ram سیستم
- اجرای خودکار نرم افزار به محض اتصال انواع حافظه های خارجی به هر کدام از پورت های USB
- امکان اجرای نرم افزار در Startup ویندوز
- بدون نیاز به آپدیت های مکرر
- پشتیبانی کامل از انواع حافظه های خارجی
- تامین امنیتی 100 درصدی برای سیستم به همراه یک آنتی ویروس قوی و به روز
- تشخيص و پاکسازي فایل های مخرب تنها با يک کليک
- جلوگيری کامل از ورود انواع ويروس هاي فلش مموری به داخل سيستم
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب
- سرعت بسیار بالا در اسکن و حذف فایل های مخرب و انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها و...
- سازگاری کامل با تمام نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز ازجمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amir
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد